КУПИТИ КВИТКИ

Літо у вогні: українські бренди, що постраждали під час останніх обстрілів

За перші два тижні червня Київ кілька разів зазнавав масованих атак: у небі одночасно з’являлися шахеди, балістичні й крилаті ракети. Місто спускалося в укриття, а зранку наставав час рахувати наслідки — болючі й для мешканців, і для української модної індустрії. У цьому матеріалі ми зібрали бренди, що постраждали під час останніх обстрілів: у когось зруйновано виробництво, у когось — повністю втрачено колекції через удар по складських приміщеннях. Найкраща підтримка для них зараз — це звичайна покупка, яка допоможе швидше відновитися й повернутися до роботи.

HVOYA

Минулого тижня команда HVOYA повідомила сумну новину: унаслідок російської атаки 10 червня було пошкоджено їхнє виробниче приміщення — головний цех із численним обладнанням та інструментами майстрів-чоботарів. Постраждав також склад із комплектуючими й матеріалами. Символічно, що саме в ці дні бренд представив проєкт-фотодослідження, присвячений своєму зв’язку з Києвом — містом, яке надихає і яке нині страждає разом з усіма нами. У літній колекції HVOYA можна знайти як зручні замшеві сумки, так і балетки-хмаринки — ідеальні для довгих прогулянок улюбленими вулицями.

Реклама.

THE LACE

THE LACE – український демократичний бренд, який постраждав під час атаки на Київ 17 червня. Пошкоджень зазнали офіс та склад, через що тимчасово затримуються всі відправлення. Засновниця марки Альбіна Красна показала у себе в інстаграмі наслідки та подякувала всім за підтримку. Нагадаємо, що в новій колекції бренду можна знайти все для ідеального літнього гардероба – від плетених суконь відтінку butter yellow до легких комплектів із льону.

SHPALTA

Ужгородський бренд SHPALTA повідомив, що сьогодні вранці згорів їхній швейний цех у Києві, де була знищена вся нова колекція "Бабусине літо", а також декілька великих корпоративних замовлень. Через це лонч нової лінійки відкладено на пару тижнів, а поки можна обрати собі хустку з наявних колекцій – з півонями, принтом зебра чи з серії, присвяченої містам України.

WILLO

WILLO – ще один аксесуарний бренд, який знає, як можна за секунду втратити все. Нам ця марка подобається за поєднання ретроноток із сучасними трендами, як на цих слінгбеках приємного коралового відтінку.

Fahrenheit

17 червня постраждало виробництво бренду Fahrenheit, який спеціалізується на виготовленні одягу для військових. У зв'язку з цим команда тимчасово зупиняє виконання всіх замовлень та роботу інтернет-магазину. У себе в соціальних мережах бренд попросив тільки про одне – продовжувати донатити на ЗСУ.

OMG Shoes

Взуттєвий бренд OMG Shoes після обстрілів 10 червня втратив виробництво підборів – зараз можна підтримати команду купівлею кедів чи балеток.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.