До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Українські бренди KSENIASCHNAIDER, PASKAL і FROLOV представили свої колекції на Тижні моди в Лондоні

Українські модні бренди KSENIASCHNAIDER, PASKAL і FROLOV представили колекції осінь-зима 2023/2024 на Тижні моди в Лондоні 21 лютого 2023 року в межах глобальної Ініціативи Ukrainian Fashion Week "Support Ukrainian Fashion". "Попри сирени повітряної тривоги та ракетні обстріли, українські дизайнери продовжують творити, а Ukrainian Fashion Week й надалі підтримує українські модні бренди у другому міжнародному сезоні, який є частиною глобальної Ініціативи "Support Ukrainian Fashion", започаткованої нами для допомоги українській модній індустрії від початку повномасштабної російської війни", — каже Ірина Данилевська, CEO та співзасновниця Ukrainian Fashion Week.

KSENIASCHNAIDER

Колекція KSENIASCHNAIDER осінь-зима 2023/2024 — це потужний символ винахідливості та стійкості, адже вона була розроблена під час війни та виготовлена ​​під сирени повітряної тривоги в Україні. Незважаючи на складні обставини, KSENIASCHNAIDER вдалося надати колекції атмосфери надії та позитиву. Вироби покликані перенести того, хто їх носить, у місце щастя й радості, навіть якщо лише на мить. Особливо помітна частина колекції зроблена з вінтажних краваток. Це щемливий символ, адже чоловікам в Україні більше не потрібні краватки — вони носять військову форму. Колекція побудована на принципах сталого розвитку. На додаток до перероблених краваток, бренд використав екологічно чисті матеріали для всієї колекції, гарантуючи, що кожна річ така сама добра до планети, як і красива.

Реклама

KSENIASCHNAIDER
KSENIASCHNAIDER

KSENIASCHNAIDER
KSENIASCHNAIDER

KSENIASCHNAIDER
KSENIASCHNAIDER

PASKAL

Уперше за три роки український бренд PASKAL повертається на подіум та представляє колекцію Out of the Cocoon. Один помах крил метелика може все змінити… Лейтмотив колекції Out of the Cocoon — метелик — з’являється на об’ємних топах, мінісукнях і спідницях. Шовкові комбінації, прикрашені метеликами зі склоподібної органзи, — домінантний елемент колекції та грайливих силуетів PASKAL. Інші моделі — скульптурні, своєрідні артоб’єкти з технокрепу та атласу, вирізаного у фірмовій техніці бренду "лазеркат". Джулі Паскаль досліджує чесність і сексуальність, керуючись зрілим, чуттєвим підходом. Краса видається прямолінійною, вільною від ілюзій, та водночас замріяною. Глибокі вирізи вкриті метеликами, їхня прозорість схильні розкривати жіноче тіло та дух в дизайнах PASKAL.

PASKAL
PASKAL

PASKAL
PASKAL

FROLOV

У новій колекції "Пісня за піснею" Іван Фролов звертається до своїх архівів та спогадів. Бренд FROLOV був створений рівно десять років тому. Під час роботи над першою студентською колекцією дизайнер надихався феноменом травесті та трансгендерності. Десять років досліджень та технологічних вдосконалень, рефлексії про актуальні події в Україні та важливість української культурної спадщини Фролов вклав у нову колекцію "Пісня за піснею", яка буквально створювалась у супроводі української ліричної пісні. До колекції увійшли архівні та знакові образи FROLOV: трикотажні светри з вишитим вручну пісенним рядком "Покохала я до болю", сукні-корсети, оздоблені кристалами Swarovski, та вишиті серця — впізнаваний символ бренду.

PASKAL
PASKAL

FROLOV
FROLOV

Показ українських дизайнерів відбувся завдяки підтримці Програми USAID "Конкурентоспроможна економіка в Україні". Команда Ukrainian Fashion Week висловлює глибоку вдячність British Fashion Council та London Fashion Week, а також партнерам у Великобританії: PURPLE PR, MAC, TONI & GUY, Blonstein Creative Production, Selfridges, UA in UK Community за підтримку та можливість для українських брендів представити свої колекції осінь-зима 2023/24 на Тижні моди в Лондоні в межах спільного показу. У фіналі дизайнери Ксенія Шнайдер, Джулі Паскаль та Іван Фролов вийшли, об’єднані українським прапором із логотипом UNITED24. UNITED24 – це офіційна фандрайзингова платформа України. Її мета – об’єднати людей усього світу в прагненні підтримати Україну.

Ксенія Шнайдер, Іван Фролов, Джулі Паскаль
Ксенія Шнайдер, Іван Фролов, Джулі Паскаль

PR Agency: PURPLE

Makeup: Dominic Skinner for M·A·C Cosmetics

Hair: TONI&GUY International Artistic Director and the TONI&GUY Session Team using label.m

Production: Blonstein Creative Production

Catering: Selfridges

Project Partner: UA in UK Community

In-house photography: Studio Arkō @wearearko

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.