Туристи: рекламна кампанія Gucci Pre-Fall 2019
Алессандро Мікеле продовжує подорожувати по світу разом з рекламними кампаніями Gucci. Цього разу він відправив своїх героїв на острів Сицилія, а саме в древнє місто Селінунт. Античні напівзанедбані колони місцевого Акрополя стали ідеальним фоном для яскравих образів з колекції італійського бренду.



Не залишився кампейн і без іронії. Мікеле, любитель гіпербол і яскравих жестів, продемонстрував свій погляд на туристів, які приїжджають у такі історичні місця і починають масово фотографуватися. Також у кампейні можна побачити звернення до грецького сліду в історії Селінунта: два хлопці, що цілуються, одягнені практично як жителі Еллади.

У самих образах можна побачити практично все: і фестивальну естетику, і диско-культуру, і елементи панку. Італійський дизайнер сміливо міксує все на світі і залишається у виграші, адже ніхто не знає, що він покаже завтра.