Флоренс Велч у новій рекламній кампанії Gucci
Богемний стиль британської співачки Флоренс Велч ідеально поєднується не тільки з її музикою, а й естетикою модного Дому Gucci. Солістка Florence and Machine має дуже органічний вигляд у легких яскравих сукнях або драматичних оксамитових накидках авторства Алессандро Мікеле, на тлі яких її ельфійська зовнішність здається ще більш казковою. Велч вже має досвід співпраці з Gucci, але 2019 року бренд знову звернувся до неї – тепер британці довірили представляти нову ювелірну колекцію.

На тлі старовинного дерев'яного воза і вінтажних килимів рудоволоса діва позує у прикрасах відразу з кількох колекцій високого ювелірного мистецтва: Le Marché des Merveilles, Gucci Ouroboros, Gucci Flora і Dionysus. У такому міксі теж є частка символізму, адже в звичайному житті Велч носить багато різноманітних прикрас, які віртуозно і несподівано поєднує.

Сама співачка про співпрацю з Gucci розповідає: "Мені не потрібно тут щось придумувати. Я дійсно обожнюю все, що робить Алессандро. І коли 2016 року ми почали готуватися до мого турне, у мене навіть не виникало сумнівів, що ідеальні сценічні костюми для мене зможе зробити саме Алессандро".

До речі, цього літа послухати магічну Флоренс можна буде на музичному фестивалі Sziget, який в серпні відбудеться у Будапешті.