Тріумф Вікторії: бренд Victoria Beckham відсвяткував 10-річчя
Тиждень моди в Лондоні цього сезону поповнився сильним учасником – нову весняно-літню колекцію тут показала Вікторія Бекхем. 10-річчя власного бренду британка вирішила відсвяткувати у рідному місті, і заодно продемонструвати, що у імперії під назвою Victoria Beckham починається новий етап. Образ місіс Бекхем не відділимий від естетики бренду, її колекції змінювалися разом з її власними смаками, а всі новинки вона показує найчастіше на собі.
Не стала винятком і ювілейна колекція Victoria Beckham – ще одне втілення її впізнаваного стилю. Так, відкрила шоу аристократка і модель Стелла Теннант в білосніжному брючному костюмі, що є важливим елементом гардеробу місіс Бекхем. Продовжилася тема чоловічого одягу декількома сепаратами – прямі брюки з м'якими складками дизайнер пропонує носити з шовковими топами в білизняному стилі, а до суворих мінімалістичних жакетів додає ошатний низ.
Сукні Вікторія Бекхем вміло вписує в багатошарові образи, чим заодно демонструє кілька способів їх носіння. Один з найцікавіших – з вузькими брюками, дещо розширеними донизу. Показала Вікторія і кілька вечірніх варіантів, чим позначила свій інтерес і в цій області. "Мені хочеться, щоб клієнти могли знайти у нас все, що їм потрібно – і одяг на кожен день, і для особливих випадків", – прокоментувала дизайнер.
Незважаючи на зміну у візуальній естетиці, бренд, який починався з колекцій суконь-футлярів, залишається вірним собі і робить одночасно жіночний і функціональний одяг. Вікторія Бекхем від сезону до сезону продовжує відточувати майстерність у грі чоловіче-жіноче, але, при цьому, зберігає у своєму одязі делікатну сексуальність, яка супроводжує британку ще з часів в Spice Girls.
Про свою колекцію Бекхем розповідає: "У нас не було мети зробити колекцію-ретроспективу. Ми знайшли свої коди і розвиваємо їх. Дякую, що ви це приймаєте і залишаєтеся з нами".