Що потрібно знати про модну імперію Вікторії Бекхем
Вікторія Керолайн Адамс народилася в Ессексі 17 квітня 1974 року. Батько Вікторії був інженером, він володів власною компанією. Тобто, в якійсь мірі, Вікі була з родини з міцним достатком. Всього у Адамсів було троє дітей: Вікторія, Крістіан і Луїза. Освіту майбутня "перчинка" отримала в школі St. Mary's High School, згодом вона зізналася, що друзів у неї не було і серед однокласників вона була об'єктом вічних насмішок і знущань. Щоб перемогти боязкість, батьки віддали її в Jason Theatre School, а вже потім відбувся кастинг в групу Spice Girls і світова слава. У групі їй дали прізвисько Posh Spice і, схоже, тим самим визначилася подальша її доля. Елегантному і розкішного стилю Вікторія з тих пір не зраджувала ніколи.
Не дивно, що після закінчення музичної кар'єри місіс Бекхем звернула свою увагу на модний бізнес. 2004 року вона запустила лінію джинсів Rock & Republic. Завдяки поєднанню моди на джинси з японського деніму і зоряного імені, бренд отримав неймовірний успіх. З 2006 року компанія Вікі під назвою dVb Style починає випускати не тільки джинси, а й запускає колекцію сонцезахисних окулярів, а також парфумерну лінію Intimately Beckham.
І вже 2008 року Вікторія Бекхем створює бренд Victoria Beckham таким, яким ми знаємо його зараз. Як стверджує дизайнер, всі речі виробляють в Лондоні. До десятиріччя бренду, що виповнюється цього року, вся команда вже переїхала в новий офіс в Західному Лондоні. Там же Вікторія готувала вересневе шоу, яке вперше за історію марки мине в Лондоні. "Це схоже на початок, на абсолютно нову главу", – поділилася Вікторія Бекхем влітку.
Зараз у дизайнера одразу два офіси, в Лондоні і Нью-Йорку, флагманські магазини в лондонському Мейфері і центрі Гонконгу, десятирічний досвід показів на Тижні моди в Нью-Йорку і численні галузеві нагороди. 2010 року бренд був номінований на престижну британську премію Brand of the Year-2010 в категорії "Бренд року". Тоді крім Вікторії в число номінантів увійшли: Крістофер Кейн, Фібі Файло та інші. Пізніше її робота була відзначена нагородою Best Designer, а Victoria Beckham став брендом року на British Fashion Awards.
З зовсім недавніх досягнень Вікторії Бекхем –партнерство з Estee Lauder для створення інноваційної колекції макіяжу, а також лімітована колекція для американського ритейл-гіганта Target. У списку постійних покупців бренду перші красуні планети: Дрю Беррімор, Лорен Гаттон, Розаріо Доусон, Камерон Діаз, Дженніфер Лопес, Кетрін Гейгл, Алекса Чанг та багато інших.
2009 року з'явилась колекція під назвою Victoria Beckham Collection. Вона складалася з десяти коктейльних суконь, які за короткий час стали справжніми бестселерами бренду. "Все, що я створюю, я хотіла б носити сама. Я черпаю натхнення в 40-х і 50-х роках минулого століття, тому важливу роль в моїх колекціях відіграють скульптурні силуети. Корсет в поєднанні з широкою плечовою частиною вбрання може створити ілюзію тонкої талії. Але є і такі речі, які підійдуть жінкам з будь-якою фігурою", – ділилася в той час Вікторія.
Однак ніщо не вічне під Місяцем і через деякий час характерні для бренду сукні-футляри змінилися на складні силуети, об'ємні плащі, пальта і широкі брюки-труби. Та й сама Вікторія, яка довгі роки не спускалася на землю з високих шпильок, почала носити взуття на плоскій підошві і вбрання, що максимально приховують фігуру. І, хоча, у бренду була філософія, націлена на розкішних споживачок, час почав вносити свої корективи.
Можливо, зміни в естетиці бренду були викликані і тотальним падінням продажів взуття на високих підборах і стрімким злетом популярності кросівок. Хто буде носити вузькі сукні-футляри без класичних човників Christian Louboutin? До того ж, нещодавно в пресу просочилися чутки про фінансову кризу в компанії Вікторії, і про те, що її чоловікові Девіду доводиться робити додаткові внески, щоб утримати улюблене дітище дружини на плаву. "Це приватна холдингова компанія, нею в рівних частках володіють Вікторія, Девід і компанія Simon Fuller's XIX, яка курує всі підприємства Бекхемів. Ці підприємства можуть бути профінансовані різними способами в будь-який момент часу, що може спричинити за собою плутанину в банківських боргах, внутрішніх кредитах та інвестиціях. Вікторія вважається найбільш високооплачуваним з директорів, з зарплатою в 700 тисяч фунтів стерлінгів, в той час як сумарна зарплата решти співробітників складає 7,3 мільйона фунтів стерлінгів", – прокоментували тоді новини про банкрутство юристи бренду. Так чи інакше, але загальний візуальний ряд в модному Домі змінився в кращу практичну сторону. І, якщо раніше колекції Вікторії чітко нагадували роботи Ролана Муре, то зараз більше асоціюються з тим, що вже багато років робить Фібі Файло. Її остання робота для сезону осінь-зима 2018/19, показана в Нью-Йорку, ідеальний тому доказ.
"Я не знаю, чи буде це шоу, чи презентація, але ми збираємося представити вересневу колекцію на нашу річницю в Лондоні, – розповіла Бекхем. – Це все поки в повітрі, занадто багато ідей. Але я просто відчуваю, що з цією колекцією, і ви зрозумієте, коли побачите речі ближче, я хочу, щоб люди дійсно цінували те, що носять і відчували якийсь зв'язок з одягом. Я хочу, щоб це був дійсно приємний досвід, щоб люди могли прийти в гарне місце і побачити справді хороший одяг". Залишається дочекатися показу і побачити новий вектор розвитку бренду. Відбудеться шоу 14 вересня в Лондоні.