КУПИТИ КВИТКИ

Тревіс Скотт – нове обличчя Saint Laurent

З ініціативи креативного директора Ентоні Ваккарелло, американський репер Тревіс Скотт став обличчям нової рекламної кампанії Saint Laurent весна-літо 2019. На чорно-білих фото, автором яких є фотограф Девід Сімс, відчуваються знакові коди французького модного Будинку.

Saint Laurent весна-літо 2019

На знімках Скотт приміряє три образи з нової колекції Saint Laurent: музикант позує в молочній куртці в стилі мілітарі, потім в бомбері, прикрашеному лелітками, і піджаку, розшитому дрібним візерунком у вигляді знаків зодіаку. За словами Ваккарелло, джерелами натхнення для нової колекції послугували образи Нью-Йорка і нью-йоркських ікон 70-х років.

Реклама.

Це не перша співпраця для музиканта, раніше Тревіс Скотт записав вінілову платівку для колекції Saint Laurent і Сolette, яка вийшла восени минулого року.

Saint Laurent весна-літо 2019
Saint Laurent весна-літо 2019

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.