Японський слід: як минуло шоу Valentino у Токіо
Японія – країна, яка давно і постійно надихає модних дизайнерів. Особливі відносини з нею склалися у Christian Dior, часто до її культури звертається Міучча Прада, а одне з найяскравіших шоу для Louis Vuitton тут влаштував Ніколя Жескьєр у травні 2017 року. Тепер настав час модного Будинку Valentino під керівництвом П'єрпаоло Піччоллі, який вирішив показати в Токіо нову міжсезонну колекцію сезону Pre-Fall 2019.
Піччоллі влаштував тут масштабне шоу, на якому показав практично 100 образів. Він вперше поєднав разом жіночу і чоловічу колекції, чим максимально представив японським клієнтам світ під назвою Valentino.
Основою цього світу, природньо, став червоний колір. Він є візитною карткою бренду і, при цьому, займає важливе місце у японській культурі. Палаючі, як сонце, що сходить над Фудзіямою, образи відкрили шоу і закрили його. Почав Піччоллі із вільних суконь, які не сковують рухів, "обтяжених" плісируванням, складками і воланами, складеними як оригамі.
На зміну всім відтінкам червоного прийшов чорний блок колекції – динамічний і функціональний, що наче символізує антиутопічний світ майбутнього, до якого Японія з її технологічним розвитком набагато ближча від інших країн. Сам Піччоллі прокоментував за лаштунками шоу: "Мене завжди надихала здатність японців бачити красу в усьому, що їх оточує, у всій її неідеальності і мінливості. Моя мета сьогодні – вшанувати японську культуру і продемонструвати, що естетика Valentino набагато ближча до цього світу, ніж здається".
Паралелями для італійця стали архітектурні форми – прекрасні у своїй простоті, а також урбанізація, яка однаково сильно впливає і на західний світ, і на східний. Разом з різноманітними накидками і сукнями довжини міді Піччоллі представив публіці цікаві поєднання, як-от джинсовок і спідниць-плісе, а ще – функціональні вітровки, дуті куртки, оздоблені V-логотипом і різноманітність практичних черевик на шнурівці.
Ближче до фіналу шоу П'єрпаоло повернувся до червоного, і продемонстрував захопленій публіці канонічні образи Valentino, в яких була і делікатність, і романтичність, і та сама велика краса.