До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Think Pink: благодійні ініціативи, які привертають увагу до проблеми раку молочних залоз

Жовтень — місяць боротьби проти раку молочної залози. Цю ініціативу запровадила Всесвітня організація охорони здоров’я 30 років тому, щоб застерегти якомога більшу кількість жінок, адже саме цей вид раку є одним із найрозповсюдженіших. Щороку від цієї недуги помирає близько пів мільйона жінок у всьому світі, а раннє діагностування захворювання значно збільшує шанси на повне одужання. Після початку повномасштабного вторгнення ситуція в Україні стала ще складнішою — через стрес рак молодшає і стає більш агресивним у значно коротші терміни, тому регулярні обстеження стають ще важливішими. До вирішення проблеми раку молочних залоз з кожним роком долучається дедалі більша кількість брендів. Розповідаємо про ініціативи марок, які сьогодні працюють в Україні і не залишаються осторонь.

REVITALASH

Бренд RevitaLash, відомий своїми засобами для догляду за віями, бровами та волоссям, знову долучився до кампанії щодо профілактики та своєчасної діагностики раку молочної залози в Україні, який традиційно проходить у жовтні. Вже третій рік поспіль представництво бренду в Україні є партнером Благодійного фонду "Квітна".

Реклама

Бренд RevitaLash Cosmetics постійно проводить заходи щодо обізнаності про рак молочної залози. Безперервна підтримка кампаній щодо цієї теми — це вшанування засновником та генеральним директором RevitaLash Cosmetics, доктором медичних наук Майклом Бринкенгоффом, своєї покійної дружини Ґейл. Жінці у 32 роки поставили діагноз рак молочної залози, і саме для неї люблячий чоловік створив продукт, з якого виріс міжнародний бренд. RevitaLash призначив своєю місією передавати частину прибутку від продажу продукції на заходи щодо обізнаності про рак молочної залози протягом всього року, не тільки в жовтні. Упродовж жовтня всі шанувальниці бренду зможуть придбати улюблені продукти в спеціальній рожевій упаковці — $2 з кожного проданого "рожевого" засобу буде скеровано на боротьбу з раком молочної залози. Цього року благодійний внесок від RevitaLash Ukraine буде спрямований на допомогу жінкам, які наразі проходять лікування від раку молочної залози. А фінансовий внесок головного офісу бренду перерахують на підтримку Пересувної медичної платформи — ініціативи, спрямованої на збереження здоров’я українок, які найбільше постраждали від війни.

LESSLESS

Український бренд LESSLESS вже не вперше бере участь у ініціативі "Розовий Жовтень" спільно з благодійним фондом "Здоров’я жінки та планування сім’ї". З метою покращення здоров’я, захисту постраждалих та підвищення обізнаності у профілактиці захворювань LESSLESS цього року 20% усіх продажів рожевих речей передає до фонду. У своїх матеріалах команда LESSLESS не припиняє нагадувати про статистику: за даними Ukrainian Cancer Registry statistics — у 2021 році в Україні зареєстровано 14 150 випадків раку молочної залози (14 036 жінок та 114 чоловіків), 4 769 людей померли внаслідок цієї недуги (4 732 жінок і 37 чоловіків), а 31,9% хворих виявлено на профілактичних оглядах.

SOVA

"Ми вирішили створити особливий символ, який стане для жінок нагадуванням піклуватися про себе та регулярно перевіряти стан свого здоров’я. Браслет від ювелірного Дому SOVA виконаний з ніжного рожевого коралу, доповнений срібним підвіском з емаллю, де символічно зображені жіночі груди, а на звороті вигравіюване нагадування — "турбуйся про себе". Цей символ стане для жінок нагадуванням піклуватися про себе та регулярно перевіряти стан свого здоров’я", — розповідають у бренді SOVA. Всі кошти з продажу браслету будуть спрямовані до Благодійного фонду "Квітна" на підтримку роботи Мобільної клініки жіночого здоров’я, аби кожна жінка могла пройти обстеження безплатно. У жовтні Мобільна медична платформа буде працювати в Білоцерківському районі та Чернігівській області.

KARPOVA

До Місяця боротьби з раком молочної залози бренд створив лімітовану серію своєї "візитівки", сукні-фартуха в символічному рожевому кольорі. Її можна носити як з джинсами та сорочками оверсайз, так і зі штанами прямого крою та класичною сорочкою. Всі кошти від продажу бренд передасть благодійному фонду "Здоров’я жінки і планування сім’ї" та їхній програмі реабілітації жінок, які побороли рак молочної залози.

ROAR

ROAR представляють лімітований дроп боді, що присвячений турботі та любові до себе. Прибуток з продажів благодійного дропу перераховується фонду підтримки дорослих онкопацієнтів Inspiration Family на ліки жінкам із метастатичним раком молочної залози, які не закуповуються державою. Нехай цей боді стане вашим особистим нагадуванням про важливість регулярних чекапів і приділення уваги до вашого здоровʼя. А ще це чудовий спосіб сказати "я люблю себе" і "я люблю тебе".

BLACK SEA TRIBE

Український бренд Black Sea Tribe також підтримує міжнародну акцію Pink October — марка пропонує знижки на рожеві сети купальників, білизни та одягу, а 10% від продажів спрямовує у благодійний фонд "Квітна".

bæd stories

Bæd stories ще один український бренд, який підтримує благодійний фонд "Квітна". Цього місяця марка перераховує 20% від продажів рожевих і червоних комплектів.

SLEEPER

На честь Рожевого Жовтня Sleeper запустив кампейн, який прославляє красу жіночого тіла та привертає увагу до жіночого здоров’я. Він має на меті надихнути жінок у всьому світі піклуватися про своє тіло. У межах ініціативи бренд прагне заохотити жінок робити щорічне УЗД грудей як прояв любові до себе. Крім того, протягом жовтня Sleeper перерахує 10% доходу від продажів рожевих речей онлайн на підтримку хворих на рак молочної залози в Україні. Бренд Sleeper вже протягом кількох років долучається до ініціатив, покликаних побороти рак молочних залоз. За цей час тільки фонду "Квітна" марка передала понад 60 000 євро.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.