Сучасна русалонька: нова весняно-літня колекція the COAT by Katya Silchenko

Бренд the COAT by Katya Silchenko представив нову весняно-літню колекцію, яку називає подорожжю в майбутнє, де все, що мало статися, вже сталося. Підкреслити цю ідею команда вирішила за допомогою рекламної кампанії про постапокаліптичну реальність, в якій жінка — не жертва обставин, а героїня, що адаптується, виживає, і робить це красиво, з відчуттям власної гідності та стилем.

Реклама.

"Для мене це щось між героїнями "Дюни" і русалками з постановки Уривського, які збираються на Burning Man", — говорить креативна директорка Катя Сільченко, додаючи, що насправді кожна її колекція — це маленька експедиція, під час якої вона збирає культурні коди різних країн. Фестивалі Тулуму втілились у напівпрозорих сукнях, об’ємних формах і контрастних мінімалістичних топах. Подорож до Японії наштовхнула на шкіряний каптан-плісе з деталлю на спині, що нагадує традиційний пояс обі; ця форма зчитується і в сумці. Головним лейтмотивом нової колекції стали українські легенди про русалок. Малюнки на тканинах — як відбитки природних текстур, сумки схожі на рибальські сіті, а сукні з принтованої матової сітки переходять у взуття з такої самої тканини, наче русалчині хвости.

Кольори та принти в колекції весна-літо 2025 — це відлуння природи: обпалені піски дюн, рожеві солоні озера Херсонщини, каміння з малюнками часу, візерунки морського дна, сухі квіти і молоді бутони, пекуче сонце в останні секунди перед зануренням в океан. Головні прикмети — фемінні форми, мʼяка шкіра, напівпрозорі силуети, акценти на стегнах; знакові речі — об’ємні штани карго, тренч та куртка з котону, що нагадують кокони. Окремий фокус — взуття, яке у Каті Сільченко слугує фундаментом будь-якого образу.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.