КУПИТИ КВИТКИ

Середземноморська утопія: рекламна кампанія Chloe весна-літо 2019

Для зйомок нової рекламної кампанії креативний директор бренду Наташа Рамсей-Леві вибрала ідеалістичні середземноморські інтер'єри, які доповнили колекцію Chloe весна-літо 2019 з принтами ретро, невагомими шовковими сукнями і складними конструкціями прикрас. Знімав утопічно прекрасні кадри Стівен Мейзел, а на головні ролі запросили Ханну Фергюсон, Імаал Хаммам, Кароліну Бургін і Ріанну ван Ромпей. Як додаток до фото також представлений тизер до майбутнього фільму, повну версію якого можна буде побачити 21 січня.

Chloe весна-літо 2019
Chloe весна-літо 2019
Chloe весна-літо 2019
Chloe весна-літо 2019
Chloe весна-літо 2019
Chloe весна-літо 2019

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.