До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Секретні матеріали: інтерв'ю з засновником IENKI IENKI

IENKI IENKI за два роки існування з лінії пуховиків виросли у повноцінний бренд з арсеналом технічних інновацій.

​Команда Ienki Ienki у новому шоу-румі

"Це майбутній?" – рахую на півтора року вперед, щоб зрозуміти, над якою колекцією зараз працює команда Ienki Ienki. "Це майбутнє", – жартує Дмитро Євенко. Я розглядаю зразок тканини з передосінньої чоловічої колекції 2019/2020. Це сіро-чорна клітинка "принц Уельський" на поліестеровій основі, що перетворює класичний твід в універсальний матеріал – водонепроникний, здатен дихати і, здається, вічний.

Реклама

На другому році існування бренд модних пуховиків Ienki Ienki зріс утричі, вдвічі збільшив мережу дистрибуції (до 300 магазинів по всьому світу), обзавівся дитячою та чоловічою колекцією, а його засновник Дмитро Євенко вдруге потрапив у список 500 найвпливовіших людей модної індустрії за версією видання BoF. Мета засновника Ienki Ienki, створити глобальний бренд з українським виробництвом, досить швидко стає реальністю. "Найцікавіший ринок зараз – Японія і Корея. Вони помічають всі технологічні новинки, які ми впроваджуємо в кожній колекції: від форми, зміни лінії плеча або додавання об'єму, до нових тканин або функціональних деталей", – розповідає Дмитро.

Засновник Ienki Ienki Дмитрій Євенко

У новому шоурумі, який проектував один з найуспішніших українських архітекторів Слава Балбек, – поповнення. Сніговик з пінопласту (Дмитро називає його своїм альтер его) стоїть на лісах, завішаних яскравими клаптиками тканини. Інсталяція Маші Реви залишилася після зйомки для журналу Vogue UA – для січневого номера фотограф Дмитро Волков зняв більшу частину команди Ienki Ienki. "Я бачу в побудові бізнесу таку ж красу, як і в створенні колекції. Це мотивує і надихає формувати команду на багатому на таланти українському ринку", – розповідає Дмитро.

Процес збору команди Ienki Ienki (на момент написання матеріалу в ній 60 людей, але до виходу номера буде ще більше) – це історія, ідеально заточена під розповідь в пресі. Однодумці, з якими Дмитро працював і дружив протягом десяти років роботи в моді, тепер на ключових постах. "Звичайно, це логічно – зібрати своїх людей, яких об'єднує професійний інтерес до одягу. Це і є потенціал, який дає змогу створювати унікальний продукт".

"Я бачу в побудові бізнесу таку ж красу, як і в створенні колекції".

Команда працює у відкритому просторі, окрасою якого слугують змінні інсталяції нових колекцій. Зараз на брендованих логотипом Ienki Ienki манекенах Stockman – осінь-зима 2019/2020. Речі з колекції розвісили до приїзду Умберто, співробітника лондонського шоурума, який представляє бренд під час Тижнів моди в Нью-Йорку, Мілані, Лондоні і Парижі. Умберто показує потенційні хіти. Око притягують глибокі сильні відтінки. Такий ефект досягнений завдяки особливій структурі тканини.

"Покриття тканин – це сфера, де проводять найсерйозніші розробки", – каже Дмитро і показує улюблений зразок напівпрозорого нейлону, що на дотик нагадує бавовну. Він тонкий і міцний, не пропускає вологи, але пропускає повітря. "Два роки тому тканина з такими властивостями була б в два рази товстішою і важчою". Мені подобається інший матеріал, який в русі переливається відтінками нафтової плівки. Срібне покриття гарантує не тільки ефект, але і практичність: будь-яке забруднення можна змити водою. Його вже використовують в дитячій колекції, а через рік він буде і в жіночій.

Пуховик Michlin, пух, поліестер, Ienki Ienki; пуховик Killer, пух, поліестер, Ienki Ienki

Головним хітом залишається тканина з ефектом фольги. Перші пуховики з блиском розплавленого металу з'явилися в зимовій колекції 2018/2019, вони ж стали найбільш впізнаваними і копійованими речами бренду. Технологію, як і назву фабрики, тримають у таємниці, тому при порівнянні оригіналу і копій виходить "фольга здорової людини і фольга курця".

Роздивляюсь зразки та розумію, чому для бренду Ienki Ienki стало правилом кожного сезону впроваджувати нові тканини, фурнітуру та технології пошиття. В цьому є азарт першовідкривачів, які передовим розробкам легкої промисловості надають актуальну форму. Так всього за два роки існування у команди Ienki Ienki з'явилося надзавдання – переводити інновації з вузької сфери спеціалізованого одягу в сегмент модного.

Цього сезону неоднозначною, але яскравою знахідкою стала паперова бавовна. Вона хрумтить, як сніг під ногами. Така фактура надихнула команду впровадити в колекцію принт, немов намальований кульковою ручкою. Художник Нікіта Кравцов придумав серію малюнків про еротичні пригоди Єті, який закохується в блондинку в пуховику на гірськолижному схилі. Веселий наратив прикрашає класичні Michelin і Dunlope, а також нову сезонну модель Mishko.

У майбутньому сезоні з'являться моделі з підкладкою із спресованого 100-процентного білого гусячого пуху, яка має вигляд як відріз тонкого синтепону. Технології усього півтора року. Вона зберігає корисні властивості матеріалу і звільняє руки виробникам: більше не треба стьобати пухові вироби, зате можна змінювати дизайн.

"Ми впроваджуємо в індустрію нові розробки, які, по суті, є рушіями прогресу".

Зі швейцарською компанією фурнітури Riri у Ienki Ienki творчо-технічна співпраця: для майбутніх колекцій впроваджують нову технологію обтягування кнопок тканиною. Група інженерів приїжджала в Україну для установки фірмового обладнання в цеху Ienki Ienki – до слова, так компанія ще не працювала з жодним модним брендом. Результат – на 80% зібраний в Україні ґудзик – дає змогу формувати особливі ознаки бренду. "Я не знаю, чи оцінить кінцевий споживач унікальність цієї кнопки, але це важливо для нас – впроваджувати в індустрію нові розробки, які, по суті, є рушіями прогресу", – каже Дмитро.

Розглядаємо зразки і розмірковуємо про майбутнє моди. Тренд на спортивний одяг здається незворотнім. "Завдання одягу – допомагати людині жити, – вважає Дмитро. – У сучасному світі функціональний технологічний одяг стає все більш доречним".

Мені як безнадійному прихильнику жанру пальто, шеренги в чорних пуховиках в будь-якому місті завжди здавалися жахіттям. Ienki Ienki особливість місцевої реальності перезавантажили в новому дизайні і матеріалах – і зробили зразково-показовий бренд Made in Ukraine.

Чи стоїть на заваді тріумфу етикетка Made in Ukraine? "Байєрів завжди цікавить питання, де вироблені речі. У нашому випадку питання звучить так: "Де це так добре зроблено? В Україні? Чудово!".

Текст: Тетяна Соловей

Фото: Genia Volkov

Стиль: Venya Brykalin

Сет-дизайн: Masha Reva

Макіяж: Sveta Rymakova, Vadim Kravchenko, Irina Vasilieva

Зачіски: Terezka Fras, Vadim Kravchenko, Oksana Cherepanya

Асистент стиліста: Sveta Manoukyan

Моделі: Nastya @Cat-b, Nikita @Addicted to models

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.