До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Ruslan Baginskiy та найбільший італійський ритейлер LuisaViaRoma присвятили проєкт Україні

Український бренд Ruslan Baginskiy представляє колаборацію з найбільшим італійським ритейлером LuisaViaRoma. Новий проєкт – це портал між Україною та Італією, і його основна місія – розказати світу про українську культуру, традиції, архітектурні й побутові коди, природу та цінності, на яких ґрунтується бренд Ruslan Baginskiy.

Про створення проєкту і місію

Колаборація була затверджена в січні, однак після початку війни концепція проєкту стала неактуальною, а реалізація масштабної інсталяції й виробництво ексклюзивної колекції здавалося неможливим. Команда Ruslan Baginskiy опікувалася релокейтом з Києва до Львова та сфокусувалася на інформаційній обороні. За останні чотири місяці вийшли десятки інтерв’ю Руслана про реальну ситуацію в Україні, ми запустили благодійний дроп, випустили відеопроєкт з модними інсайдерами на підтримку України й загалом перерахували 3 195 528 гривень до благодійних фондів на підтримку армії.

Реклама

LuisaViaRoma підтвердила, що готова підтримати Ruslan Baginskiy й надати свою платформу для втілення проєкту, який залишається єдиним актуальним на сьогодні, – про Україну. LuisaViaRoma також перерахує частину прибутку з продажу ексклюзивної колекції до благодійного фонду на гуманітарні потреби, а 30 липня ритейлер разом з UNICEF влаштує на Капрі благодійний гала-вечір. Частину коштів, зібраних під час івенту, спрямують на допомогу українським біженцям, які були змушені виїхати після повномасштабного вторгнення російських військ на територію України.

Про колаборацію Ruslan Baginskiy x LuisaViaRoma

Проєкт Ruslan Baginskiy x LuisaViaRoma – мультиформатний. 1 липня 2022 року у Флоренції відкрилася вітрина і попапкорнер, а також стартував продаж лімітованої колекції, створеної в колаборації з ритейлером. Спеціально для дропу також розробили нове паковання з особистим посланням від Руслана.

Кожна деталь, кожен елемент проєкту – символічний і натхнений українською культурою. Одним з таких елементів став колосок пшениці: колосками прикрашені два головні убори з колаборації, з колосків сплетений логотип бренду, який вінчає вхід до LuisaViaRoma, а українське пшеничне поле – основна локація відео, яке транслюється на вітрині.

Відео на 3-метровій вітрині LuisaViaRoma зображує концепцію порталу між Україною та Італією – на першому кадрі глядач бачить модель у літньому полі, з якого вона потрапляє в символічний жовтий простір крамниці у Флоренції.

<b>Ruslan Baginskiy x LuisaViaRoma</b>

Для попапкорнеру простір на першому поверсі LuisaViaRoma трансформували в український дім з характерними для нашої культури деталями побуту та інтер’єру: снопами лози, автентичними дерев’яними лавами й стільцями, плетеними кошиками. Кілька елементів експозиції виготовлені з вінтажного кахлю, яким зазвичай облицьовують печі в українських будинках, і глини – як омаж українській "мазанці".

"Кожна моя кутюрна колекція, кожен показ, майже кожне знімання, втілені в життя за 7 років існування бренду, були так чи інакше присвячені Україні, — розповідає Руслан Багінський. — Від проєкту із Synchrodogs, знятого в окупованій нині Херсонській області, до кампейну з українськими топмоделями. Після початку війни говорити про силу української культури, її глибину, її дух, її різноманітність і релевантність хочеться ще більше й гучніше, і колаборація з LuisaViaRoma – це можливість поділитися з гігантською аудиторією тим, що мене надихає і може надихнути інших.

Руслан Багінський

"Корнер у крамниці повертає мене в дитинство, на літні канікули в домі моєї бабусі, в найщасливіші миті, які неможливо викреслити з пам’яті. Так само як неможливо ракетами знищити нашу історію, нашу культуру й цінності. Хотілося показати світу, заради чого Україна так хоробро бореться та чому так важливо це захищати", — додає дизайнер.

Special Kit

Перед стартом проєкту італійські та світові інфлюенсери отримали спеціальний подарунковий набір, який продовжує тему порталу до України. Дерев’яний бокс делікатно загорнутий у білу хустку – головний убір, який традиційно використовували ще і як "клунок", ланч-бокс минулого. Окрім одного із семи головних уборів з колаборації, до пакунка ввійшла брошка з колоском пшениці, дерев’яний гребінець і гайд щодо заплітання коси – ідеальний набір для літніх подорожей, який паралельно знайомить з Україною, нашим побутом, ритуалами та традиціями.

"Ruslan Baginskiy x LuisaViaRoma – це віддзеркалення моєї позиції, моїх роздумів про місце України у світі та нашої ролі в процесі трансформації. Я впевнений, що українська культура має посідати ключове місце у світовій історії. Нам є чим поділитися, нам є, що показати, про наших художників має чути кожен, про Україну має говорити весь світ. Для мене було принципово важливим, щоб над проєктом працювала тільки українська команда – від режисерів і фотографів до моделей і теслярів. Щоб історію про Україну розповідали українці", — говорить Руслан.

Корнер Ruslan Baginskiy у LuisaViaRoma буде відкритий до 14 липня. Придбати колекцію можна на luisaviaroma.com.

<b>Ruslan Baginskiy x LuisaViaRoma 2</b>

DIRECTOR: Pavel Buryak
DOP: Dmitriy Cherniavskyi
GAFFER: Leonid Sidorenko
PHOTOGRAPHER: Andrew Grey
MUA: Olha Ostapchuk
HAIR: Julia Stets
PRODUCER: Marina Sandugey-Shyshkina
LINE PRODUCER: Anna Sologub
MODELS: Kateryna Zub @RUTA
Naty Chabanenko @GIRLSGIRLS
Maria Yermakova @WILDHUNTERS
Meri @DOPE
Marina Nechyporuk @GIRLSGIRLS
STYLE ASSISTANT: Kateryna Oliinyk
MUA ASSISTANT: Aleksandr Tikhonov
HAIR ASSISTANT: Victoria Karmanova
EDITING: Kirill Volovich
COLORIST: Kostya Semerei
VFX: Roma Onufriychuk
RENTAL: Patriot Lviv
MUSIC: Artem Ilyin

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.