Римські канікули: Valentino Resort 2019
Незважаючи на те, що багато хто сьогодні називає Valentino французьким брендом, його італійське коріння завжди було сильним і постійно відчувалося в колекціях в тій чи іншій мірі. У новому сезоні П'єрпаоло Піччоллі заговорив про нього на весь голос, присвятивши круїзну колекцію Риму зразка 1970-х років.

"Барокова розкіш, кіношедеври Пазоліні, велич Ватикану і, при цьому, неймовірна розслабленість – Рим завжди займав особливе місце в моєму серці, – розповідає креативний директор Valentino. – Італійки ніколи не боялися мати яскравий вигляд, привертати увагу і, попри це, почуватись абсолютно органічно. Саме натхненний ними, я і працював над цією круїзної колекцією. Хотілося створити одяг, в якому приємно провести весь день".



А провести його Піччоллі пропонує в шовкових сорочках і джинсових шортах, принтованих тонких брюках і лаконічних джемперах, кокетливих сукнях і джинсах кльош. Природно, що окреме місце зайняв вечірній блок, але зняті на вулицях Вічного міста вбрання з органзи і мережива, мали абсолютно доречний вигляд завдяки правильно підібраним аксесуарам – великим окулярам і шовковим косинкам, що закриває голову від палючого італійського сонця.


