Нові горизонти: рекламна кампанія Paskal осінь-зима 2018/19
Головною надихаючою темою під час роботи над новою колекцією для дизайнера Юлії Паскаль став переїзд і пов'язані з ним процеси. Під час переїзду речі поміщаються в коробки, складаються і перекладаються. Ідея перемішування і "змішування" втілюється в колекції використанням різноманітних патернів: клітинки, смужки, горошку і квіткового орнаменту. Прозорий вініл, що покриває окремі речі з колекції PASKAL AW18, нагадує пакувальні матеріали: скотч і поліетиленові пакети.
Після переїзду старі речі на новому місці сприймаються зовсім інакше й інакше починають застосовуватися і використовуватися. Шифонова сорочка одягається як спідниця, жакет і спідниця з бавовни трансформуються в монолітне пальто. Давно забуте пальто зі штучного каракулю знову виглядає актуально. А байкерська куртка, виконана з білої світловідбиваючої плащової тканини на трикотажній основі, виступає оммажем класичної шкіряної.

У новій колекції Paskal речі, що, на перший погляд, абсолютно не підходять одна одній, об'єднуються в образ, який постає наочною ілюстрацією моди нашого часу.
