Перший погляд: рекламна кампанія Moschino x H&M
Рівно за місяць до старту продажу капсульної колекції Moschino для H&M, яка надійде в магазини вже 8 листопада, бренди представили рекламну кампанію до неї. Обличчям колаборації стала Джіджі Хадід, компанію якій склали найбільш затребувані топ-моделі сьогодення: Вітторія Черетті, Ріанна ван Ромпей, Су Джу Парк, Імаан Хаммам і Стелла Максвелл.
В об'єктиві Стівена Мейзела дівчата приміряли найгарячіші образи майбутньої колекції, а саме, речі з шкіряної її частини: металізовані золоті штани, укорочені чорні косухи, зухвалі міні і футуристичні комбінезони. Більше того, на двох представлених кадрах можна розглянути безліч аксесуарів, яким вже пророкують чималий успіх – від великих браслетів у вигляді ланцюгів і кольє, що складаються з літер MOSCHINO до сумок у вигляді гантель і замків.