КУПИТИ КВИТКИ

Прем’єра Proenza Schouler на Тижні високої моди

Цей показ став дебютним для американського бренду Proenza Schouler у Парижі. "Понад десять років ми представляли свої колекції в Нью-Йорку. Нині ж ідея полягає в тім, щоби представити нашу наступну колекцію під час Тижня моди от кутюр. Цього разу ми вирішили зробити глобальну роботу, змішавши одразу дві колекції – прет-а-порте весна-літо 2018 та круїз весна-літо 2018. Це є логічним кроком для нас, так як ми перебуваємо у пошуку балансу, також ми завжди поважали Париж, як столицю моди", – пояснили дизайнери бренду Джек Маккалоу та Лазаро Ернандес незадовго до шоу.

Поки тривають перестановки з модним розкладом, Proenza Schouler вже вирішили для себе, як працюватимуть у найближчому майбутньому: "Ми вважаємо, що зараз нині випускається надто багато колекції на рік в усіх брендів, а виконання якісної роботи чотири рази на рік просто неможливе. До того ж, покупці витрачають 80% свого бюджету в липні та січні, і лиш 20% у вересні та лютому. Тому ми будемо демонструвати все в липні та січні, і розраховуємо на 100% бюджету. І це трапиться на два місяці раніше, ніж зазвичай – словом, ідеально підходить усім", – кажуть у Proenza Schouler.

Реклама.

У новій колекції багато пір’їн марабу, крупного мережива, крихітних топів-бюстьє, вдягнених поверх суконь, вертикальних розрізів на подолах, плісе, оборок та воланів. Головні кольори – червоний, чорний, білий та ніжно-рожевий. Гостроносі туфлі були декоровані оборками – такими ж, як на сукнях.

Джек Маккалоу і Лазаро Ернандес

Всю колекцію дивитися у розділі ПОКАЗИ.

Читайте також:

Амбиции роста: выпускные коллекции в Королевской академии изящных искусств Гааги​

Дебютная коллекция Ronald Van Der Kemp на Неделе высокой моды​

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.