КУПИТИ КВИТКИ

Прекрасна епоха в рекламній кампанії Louis Vuitton весна-літо 2020

Louis Vuitton представили рекламну кампанію жіночої колекції весна-літо 2020, натхненням для якої послугувала Прекрасна епоха, яка також була ключовою ідеєю Ніколі Жескьєра під час створення колекції.

Романтичні, зухвалі і візуально сильні образи Кольєр Шорр відобразив у легендарному лондонському готелі Park Lane Hotel. Амбасадор Louis Vuitton, Емма Стоун, і акторка Чжун Чусі позують у різноманітних моделях на тлі унікальної архітектури готелю в стилі ар-деко. Крім одягу, кампанія зосереджена на нових сумках, зокрема на новій Vanity in Monogram і останніх варіаціях Dauphine.

Реклама.

Зображення віддзеркалюють підхід Шорра до фотографії як посередника між реальністю і вигадкою. Він уже працював з Louis Vuitton над кампанією сезону весна-літо 2019 у своєму фірмовому стилі і повторює ідею в зйомці прийдешнього сезону.

<b>LV_SS_20</b>

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.