Про коней і людей: рекламна кампанія Gucci весна-літо 2020
У новій рекламній кампанії Gucci головним героєм став кінь. На пляжі, на кухні, на автомийці, в заторі – кінь завжди поруч. Бренд пояснює, що ця кампанія – вправа з двозначності, акт повсякденного сюрреалізму, святкування парадоксального.

Креативний директор Алессандро Мікеле любить зміщувати межі, і цього сезону він доручив режисеру Йоргосу Лантімосу зробити це візуально. Не дивно, що зйомка одразу нагадує фільм Лантімоса "Лобстер" – антиутопію, в якій самотні чоловіки і жінки, нездатні знайти нового супутника для життя, назавжди перетворюються на їхніх улюблених тварин. У зв'язку з цим можна подумати, що кінь може бути просто людиною в новій іпостасі. З іншого боку, коні – це символ свободи, і шоу Gucci сезону весна-літо 2020 було присвячене силі моди ламати правила самовизначення особистого стилю. Їхня присутність на зображенні може слугувати нагадуванням і про це.

Однак, якщо поглянути на кампанію в цілому, немає можливості дістатися до суті, і це саме той момент, який підкреслює лібертаріанське послання: правда і стиль перебувають у полі зору того, хто дивиться.
