До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Правильна дорога: 6 українських брендів, які стали на шлях sustainable

Екологічність — шлях, на який рано чи пізно стануть бренди як з уже успішних країн, так і тих, що розвиваються. Один з найактивніших молодих ринків у цьому напрямі — український. Ми вирішили розповісти про найцікавіші приклади — місцеві марки, які хоч і по-різному, але рухаються до однієї мети.

KSENIA SCHNAIDER

Український бренд Ksenia Schnaider, без сумнівів, один з головних піонерів sustainable-руху серед брендів усієї Східної Європи. Марка вже понад п’ять років працює з вінтажним денімом, з якого створює свої відомі на весь світ джинси. За сезон команда Ksenia Schnaider переробляє кілька тисяч кілограмів деніму, який перуть, розпорюють і перетворюють на нові вироби. Кілька років тому бренд почав працювати і з текстильними залишками, створюючи з них у техніці печворк повноцінний одяг, який уже встигли оцінити Джиджі Гадід, Селін Діон і багато інших інфлюенсерів.

Реклама
Ksenia Schnaider
Ksenia Schnaider
BETTTER

Ставку на екологічність зробила й стилістка Юлія Пеліпас ​​— одна з найстильніших дівчат усієї Східної Європи. У травні 2020 вона запустила бренд BETTTER, який також використовує старі речі. Сама Юлія називає марку повноцінною апсайклінг-системою: "Тільки тепер ми нарешті починаємо замислюватися про те, що купуємо. Ми занадто довго й занадто багато споживали не вибираючи". Сировину для BETTTER "скаути" збирають по всій Україні від Києва до Івано-Франківська. Естетика марки уособлює стиль самої Пеліпас — у дропі переважають пошиті із чоловічих маскулінні костюми, вільні сорочки, трикотаж.

BETTTER
BETTTER
IMAGINE

IMAGINE — український бренд, який робить ставку на технологічну сторону sustainable-руху. У колекціях марки дизайнерка Олена Беттяр використовує інноваційні або органічні тканини. До перших належать матеріали, які виробляють у Японії з океанічного пластику або швидкорозкладних компонентів, решта — це натуральний текстиль з Італії, вироблений з дотриманням усіх екологічних норм.

IMAGINE
IMAGINE
ATELIER HANDMADE

Український бренд Atelier Handmade, що спеціалізується на одязі для відпочинку, вже давно розвивається в sustainable-напрямі. На цю мить має дві лінійки — лляну й пляжну. У першій дизайнерка марки Анастасія Єршова використовує органічний льон, вирощений в Україні та Білорусі, і ручну роботу, а в другій — робить ставку на технологічний ECONYL, відомий ще як регенерований нейлон. Він створюється з перероблених рибальських сіток. Однією з головних прихильниць цього бренду є обличчя CHANEL BEAUTY Едіта Вілкевічуте.

BIKKI BY ATELIER HANDMADE
ATELIER HANDMADE
THE COAT BY KATYA SILCHENKO

Катя Сільченко торік також оголосила про перехід на нову систему функціонування її бренду The Coat. Марка стала прикладом сповільнення й створення продукту в потрібній кількості, без залишків і стоку. Саме тому Сільченко відмовилася від ідеї проведення тотального розпродажу й сфокусувалася відтепер на індивідуальному підході.

The Coat by Katya Silchenko
The Coat by Katya Silchenko
TATMAN

2020 рік став переломним і для одеської марки TATMAN. З нового сезону вона переходить не просто на безвідхідну систему роботи — відмовляється від стоку, використовує тканини від колекції до колекції та перешиває речі з минулих колекцій, але й переробляє одяг клієнтів від інших брендів. Також команда TATMAN робить ставку на багатофункціональні речі-трансформери. Один з гітів марки — тренчі з джинсівок і плащів.

TATMAN
TATMAN

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.