До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Повернення до основ: нова осіння капсула українського бренду POUSTOVIT

Нову осінню капсулу POUSTOVIT присвятили тому, з чого починалась історія бренду багато років тому. Тоді дизайнерка Ліля Пустовіт дебютувала на першому Українському Тижні Моди з монохромною колекцією, натхненою японським і бельгійським мінімалізмом. Передивляючись власні архіви, дизайнерка усвідомила, наскільки актуальними залишаються ці стримані за кольором та формою речі.

Реклама

У новому дропі — ті самі білі сорочки з довгими манжетами, які давно стали позачасовою класикою, та чорні жакети, однаково доречні й у поєднанні з широкими штанами, і зі спідницями-олівцями. Чорній сукні з воротом-стійкою строгості додають білі лінії, що окреслюють силует та підсилюють контрасти. Утилітарні довгі пальта та топи з фактурним мереживом ручної роботи створюють баланс між жіночим та чоловічим.

На особливу увагу заслуговує вибір аксесуарів для кампанії нової колекції. Цього разу Лілія Пустовіт використала впізнавані прикраси друзів-дизайнерів, серед яких Lutiki, Gunia Project та Bevza, підкреслюючи важливість підтримки одне одного та захоплення роботою колег. "Останнім часом я гостро відчуваю, що поширювати певний стиль та ідею значно важливіше, ніж демонструвати окрему сукню. Для мене завжди була важливою українська модна індустрія, її розвиток та проблеми, українська фешн-індустрія як явище, адже я відчуваю причетність до її створення багато років", — коментує дизайнерка.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.