Після балу: рекламна кампанія Dafna May весна-літо 2019
Український бренд Dafna May представив рекламну кампанію до нової колекції сезону весна-літо 2019, яку повністю покажуть 2 вересня в межах Ukrainian Fashion Week. Її обличчям стала модель Тетяна Рубан.
Називається сама колекція AFTERPARTY і натхненна часом розквіту знаменитого нью-йоркського клубу Studio 54, що припав на 1970-ті роки.
"Я хотіла створити дуже динамічну колекцію, в якій би дівчина могла висловити всю свою різнобічність, – розповідає Дафна Майберг. – Мій козир цього сезону – принт зебри. Він і додає колекції необхідну частку гламуру. Також я продовжую активно працювати з футуристичними матеріалами, наприклад, вінілом, а також експериментую з фактурами. На плащах, що стали вже нашою візитною карткою, вони мають особливо ефектний вигляд".