До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Слідами трипільців: рекламна кампанія Nadiia for BEVZA

У вересні український бренд BEVZA в межах NYFW представив колекцію сезону весна-літо 2021. Однією з головних особливостей лінійки стали аксесуари з кераміки й предмети декору, які створено в колаборації з брендом Надії Шаповал Nadiia. Співпраця мала на меті розкрити й показати світу унікальну культуру України.

Керамічні фігури, аксесуари й предмети домашнього вжитку, представлені в колекції, поєднують у собі грубу фактуру й давню символіку культури Трипілля — Кукутень, та переосмислюють значення цих предметів у повсякденному житті.

Реклама

Ключовий об’єкт колекції — Оранта, примітивна фігура вагітної жінки, яка візуально подібна до оригінального трипільського артефакту. Також до колекції ввійшли кольє з керамічних неполив’яних намистин, гладкі жіночі фігурки на золотих ланцюгах, фігурки тварин. Останні також використано як ґудзики в колекціях BEVZA. Довжина позолочених ланцюжків на підвісках досягає 80 см, тому їх можна стилізувати як пояси.

Колекція також містить керамічну тарілку, прикрашену зображеннями людських фігур, що символізують сім’ю. Цей елемент декору віддає данину поваги давнім трипільським церемоніям і його можна використовувати як свічник або підставку для аромопаличок.

Для створення кампейну фотограф Степан Лісовський разом з Надією Шаповал об’їздили маленькі села й закарбували на знімках місцевих українців, які проживають у тих самих місцях, де раніше жили трипільці.

Всю кераміку колекції створили вручну ​​українські майстри. Предмети декору й аксесуари доступні на сайтах bevza.com і nadiia.com.ua.

<b>nadiia for BEVZA</b>

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.