Пітер Дундас про першу рекламну кампанію свого бренду
Дизайнер Пітер Дундас, який довгий час створював колекції для Emilio Pucci і Roberto Cavalli, влітку оголосив про створення власної марки Dundas, а через півроку представив першу рекламну кампанію.

Дундас любить сексуальні і зухвалі образи, тому обличчям бренду вибрав "янгола" Victoria's Secret Сару Сампайо. Португальська топ-модель позувала фотодуету Mert & Marcus у відвертих сукнях і розкішних халатах з вишивкою, накинутих на голе тіло. Сам дизайнер розповідає, що Dundas – це справа його життя і бренд він створює таким, як відчуває.
"На відміну від роботи у великих Будинках з уже сформованими традиціями, тут я вільний. Історія Dundas пишеться зараз, тому я працюю з тими, хто розділяє мої цінності, – розповідає Пітер Дундас. – Сара Сампайо – незалежна і активна дівчина, вона не боїться ховати свою жіночність, а це близько бренду. Тому я і вибрав її".

Також дизайнер акцентує увагу на тому, що Dundas робитиме колекції, котрі не залежать від сезону. Приміром, першу колекцію він показав під час Тижня високої моди в Парижі в липні цього року. "Клієнтки Dundas багато подорожують і живуть в різних кліматичних умовах, тому пропонувати їм одяг, яка підходить тільки для зими або літа, нерозумно".
Читайте також: