Офісна вечірка: Gucci представив святковий кампейн
У святковий сезон 2020 року Gucci переноситься в часі й влаштовує вечірку в 1990 роках, перетворюючи офіс на танцмайданчик, нічний клуб і бар.
Нова кампанія Gucci Gift Giving, за задумом креативного директора Gucci Алессандро Мікеле, зображує ретро-атмосферу корпоративних вечірок 90-х. Зафільмували кампейн фотограф Марк Пекмезіан і режисер Акінолой Девіс-молодший.
Сухозлітки, стрічки й повітряні кулі — наприкінці робочого дня офісну монотонність змінює завзята попмузика 80-х і суцільні веселощі. Працівники, одягнені в Gucci, стають екстравертами-клаберами, які прагнуть повправлятися на танцмайданчику.
Колекція подарунків Gucci — ключ до цієї чарівної вечірки. До святкової лінійки бренду ввійшли сумки через плече GG Marmont 2.0 середнього й маленького розміру, невеликі шкіряні вироби й предмети багажу, як-от сумка East / West Tote і середнього розміру рюкзак, кросівки Gucci Tennis 1977 кількох стилів. Серед інших знакових аксесуарів — бейсболка, панамка, навушники, шкарпетки, шарф і пончо. Всі моделі інтерпретовані у святкових відтінках і прикрашені блискітками.
Також італійський модний Дім представив гру Gucci Arcade, яка вийде в застосунку Gucci. За прикладом легендарної аркадної гри Conga Master, розробленої Undercoders, гравці беруть під свою опіку працівника в офісі, щоб разом з колегами повеселитися на вечірці.
Creative Director: Alessandro Michele
Art Director: Christopher Simmonds
Photographer: Mark Peckmezian
Film Director: Akinola Davies Jr