КУПИТИ КВИТКИ

Оголошено дати нового сезону Ukrainian Fashion Week

Оргкомітет Ukrainian Fashion Week оголосив про проведення нового сезону показів, який відбудеться з 31 серпня по 4 вересня в "Мистецькому Арсеналі". Його концепція звучить як NO SEASON Season і буде присвячена позасезонності. Дизайнерам буде надано абсолютну свободу у виборі формату демонстрації колекцій. Також не буде жодних обмежень у сезонності одягу — хтось може показати осінньо-зимові колекції, які не вдалося представити публіці навесні через карантин, а хтось може за звичним графіком показати вже сезон весна-літо 2021.

"Ми не будемо скасовувати або переносити сезон. Fashion в Україні має бути збережений, а час — не втрачено. Ми аналізуємо ситуацію в глобальній і українській економіках, визнаємо й фіксуємо зміни, що відбуваються у світовій fashion-індустрії, каталізатором яких виступила пандемія COVID- 19, розуміємо виклики для бізнесу, спровоковані карантином", — ідеться в офіційному зверненні. Водночас організатори підкреслюють, що якщо в ці дати ситуація з епідемією коронавірусу ще не буде вирішена, а країна перебуватиме на карантині, то команда шукатиме нові формати, щоб гарантувати максимальну безпеку всім залученим учасникам.

Реклама.

"У когось може скластися враження, що ми повертаємося в минуле, що саме так мода працювала десять років тому. Не згодна. Інтеграція нових діджитал-форматів та інноваційних технологій в усі ланки індустрії — від компаній-виробників тканин до майданчиків продажу дизайнерських брендів — відбулася. Модна індустрія у своєму розвитку пройшла черговий виток спіралі й готова знову пишатися своїми перевагами — ексклюзивністю, художньою значущістю, соціальною відповідальністю, технологічними інноваціями. Я вірю, що із цими шляхетними якостями повернеться й відчуття справжньої цінності існування моди як такої. А потім — і впевненість у перспективах індустрії. У світі й в Україні, з її величезним потенціалом", — резюмувала Ірина Данилевська, співзасновниця й голова оргкомітету Ukrainian Fashion Week.

Також команда UFW надала стислу аналітику того, як пандемія вплинула на модну індустрію в Україні. Згідно з їхніми підрахунками, продаж дизайнерських брендів скоротився на 77%, порівнюючи з квітнем 2019 року, а понад 40% працівників fashion-брендів України під час карантину пішли в неоплачувану відпустку.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.