Улюблене місто: нова рекламна кампанія BEVZA
Український бренд BEVZA представив рекламну кампанію колекції осінь-зима 2019/2020. Відправною точкою під час створення колекції стала історія про улюблений Київ – місто, що викликає теплі асоціації, пов'язані з дитинством дизайнера і місцем, де вона до сих пір черпає натхнення.
Для зйомок креативна команда вибрала дві ключові локації: поле з маками поблизу Києва і Бібліотеку ім. Вернадського – одну з найяскравіших спадщин радянського модернізму. Моделі Надя Шаповал і Анна Шуть продемонстрували мінімалістичні брючні комплекти, жакети з підкресленою лінією плеча і лаконічні комбінезони, все це на тлі червоних макових полів.
Тим часом фотограф Стефан Лисовський у Бібліотеці ім. Вернадського зробив кадри в вільних штанях, ідеально-скроєних пальтах і фірмових білих сукнях бренду. Ключовим елементом нової колекції стали жакети і міні-сукні з авторським фотопринтом – ці світлини Світлана Бевза зробила самостійно на телефон під час прогулянок ботанічним садом.
Стиліст і модель: Nadiia Shapoval @nadiiashapoval
Фотограф: Stephan Lisowski @stephanlisowski
Модель: Anna Shoot @anna.shoot
Зачіска: Max Nago @max_nago
Макіяж: Olga Ostapchuk @olhaostapchuk