Успішний дебют: нова колекція Alaïa Couture осінь-зима 2021/2022
Через чотири роки після смерті найнетиповішого французького кутюр'є, Аззедіна Алайя, який оточував себе винятковими музами, такими як Луїза де Вільморен і Наомі Кемпбелл, його спадщина і його пам'ять залишилися недоторканими. Саме бельгійському дизайнерові Пітеру Мюльєру випала честь очолити модний Дім з величною історією. Мюльєр, який був правою рукою Рафа Сімонса під час його роботи Jil Sander, Christian Dior і Calvin Klein, тепер повернувся, щоб управляти модним Домом Alaïa, і почав він з кутюрної колекції осінь-зима 2021/2022.
Увесь світ моди з нетерпінням чекав на дебютне шоу Пітера Мюльєра для Alaïa, яке він вирішив провести біля штаб-квартири модного Дому на вулиці Rue de Moussy. По вулиці, освітленій ліхтарями, дефілювали моделі, а сам показ відвідали багато представників модної індустрії, серед яких Раф Сімонс, призначений співкреативним директором Prada кілька місяців тому, П'єрпаоло Піччолі, креативний директор Valentino, актриса Моніка Беллуччі і режисер Фаріда Кхелфа.
Замість делікатно розміщених на сидіннях гостей традиційних записок до показу, що містять джерела натхнення і опис нової колекції, Пітер вибрав інший шлях. Дизайнер надіслав листа месьє Алайї, як данину поваги його генію та його легендарному стилю. Лист, у якому він хотів висловити свою найщирішу повагу і вдячність за його роботу. "Я намагався бути вірним вашому творчому підходу", — пояснює Мюльєр. "Я навіть намагався проникнути у ваш розум... але це неможливо". А на завершення Пітер написав: "Ваша мода мала серце і рідкісний інтелект — поєднання точності, сучасності та поезії".
Для створення силуетів Пітер Мюльєр переглянув знакові підписи Аззедіна Алайї, якого від самого початку вважали тим, хто вміє конструювати статуру за допомогою жіночних і дуже спокусливих творінь — не дивно, що кутюр'є в молодості вивчав скульптуру. Мюльєр показав усіляке вбрання — від силуетних суконь, що плавно облягають тіло, до розширених поясів, які приймають форму корсетів. На подіумі також з'явилися образи з сублімованою бахромою, фемінізовані брючні костюми і кольчуга, вирізана лазером.
Бельгійський дизайнер вирішив створити сукню на свій смак. Мюльєру вдалося поєднати естетику франко-туніського дизайнера і його особистий мінімалістичний стиль, що ідеально гармонує з модним Домом. Це був успішний показ, який подарував йому овації гостей і благословення відомих представників модної індустрії.