Нова глава: рекламна кампанія Chloe весна-літо 2018
Дебютна колекція Наташі Рамсей-Леві для Chloe була названа однією з найкращих на Тижні моди у Парижі восени минулого року. Колись права рука Ніколя Жеск'єра додала гостроти ніжності французького бренду, при цьому залишилася вірна його ДНК – летючі сукні Рамсей-Леві поєднала з черевиками зі зміїним принтом, а солодкість персикової пастелі урівноважила за допомогою шкіри. У своїй першій рекламній кампанії для бренду, яку зняв Стівен Мейзел, дизайнер продовжила показувати реальний світ Chloe-girls.
"У жінок є емоції, у них є минуле і дівчата Chloe також живуть у сучасному світі, а не у мріях, харчуючись чарівним пилком", – розповіла Наташа Рамсей-Леві в інтерв'ю британському Vogue. Сама рекламна кампанія знята просто на вулицях, адже саме тут, а не в шафі одяг починає жити.
Читайте також: