КУПИТИ КВИТКИ

Нова глава: рекламна кампанія Chloe весна-літо 2018

Дебютна колекція Наташі Рамсей-Леві для Chloe була названа однією з найкращих на Тижні моди у Парижі восени минулого року. Колись права рука Ніколя Жеск'єра додала гостроти ніжності французького бренду, при цьому залишилася вірна його ДНК – летючі сукні Рамсей-Леві поєднала з черевиками зі зміїним принтом, а солодкість персикової пастелі урівноважила за допомогою шкіри. У своїй першій рекламній кампанії для бренду, яку зняв Стівен Мейзел, дизайнер продовжила показувати реальний світ Chloe-girls.

"У жінок є емоції, у них є минуле і дівчата Chloe також живуть у сучасному світі, а не у мріях, харчуючись чарівним пилком", – розповіла Наташа Рамсей-Леві в інтерв'ю британському Vogue. Сама рекламна кампанія знята просто на вулицях, адже саме тут, а не в шафі одяг починає жити.

Реклама.

Читайте також:

Взуття та аксесуари на показі Chloé весна-літо 2018

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.