Ода балету: нова колекція Chanel Couture весна-літо 2024
Легкість, миловидність і дівчача легковажність — Віржині Віар зібрала всі ці цінності й представила їх у весняно-літньому шоу Chanel Сouture. Хоча вона ніколи не дотримується якоїсь теми, фоновою ідеєю цього разу став балет, пронизуючи довгоногими силуетами показ, що відбувався навколо гігантської інсталяції ґудзика Chanel.
Шоу розпочалося з явного реверансу Габріель Шанель у шифоновому одязі Маргарет Куеллі, одягненому поверх кремового твідового жакета, крихітної спідниці з ламбрекену, покритої довшою білою спідницею з фатину, і товстих білих колготок. (Актриса зіграла головну роль у фільмі-тизері сезону — мініфантазії про зниклий ґудзик Chanel, створеній у співпраці з Кендріком Ламаром і Дейвом Фрі).
Кольорова гама колекції варіювалася від білої до помадної пастелі й потім в зворотному напрямку. В одному з образів зв'язок із танцем промайнув у силуеті своєрідного твідового твінсету — укороченого жакета, нижня частина якого мала форму купальника. Якщо ви ще не зрозуміли танцювальну ідею, підтвердження можна знайти з одним із яскравих моментів шоу: чорне пальто-сукня із вузькою талією та повною спідницею, що нагадує жорстку білу пачку балерини.
Те, що клієнти Дому шукають у супер-розкішній високій моді Chanel, — це невимовне диво ручної роботи. У колекції помітно кілька видатних технік: бежевий костюм з укороченим жакетом, який, здавалося, імітував твід відкритого переплетення, зроблений з чогось, що могло бути вишивкою з рафії; рожева шифонова сукня з прилаштованим ліфом і летючими текстильними бантами, перемішаними зі спідницями.
Фіналом, звичайно ж, стала наречена Chanel. На ній була крихітна сріблясто-біла туніка з об'ємними поетичними шифоновими рукавами і шлейфом, який волочився ярдами білого тюлю. Романтично, декоративно, але побудовано на своєрідній сучасній реальності. Це і є стиль Віржині Віар.
Всю колекцію Chanel Couture весна-літо 2024 дивіться в нашій галереї.