Тиждень моди в Нью-Йорку: Boss, Gabriela Hearst і Coach 1941
До фіналу Тижня моди в Нью-Йорку залишилося зовсім небагато часу. І хоча незадовго до його старту модні критики переживали, що розклад неабияк "схуд" і багато дизайнерів змінили звичне місце для своїх шоу на користь інших модних столиць, тиждень видався насиченим відмінними колекціями. Vogue.ua вибрав трійку найпомітніших учасників останньої доби.
Ця колекція стала останньою для дизайнера Джейсона Ву в Boss. "Я хотів, щоби ця робота стала ілюстрацією моєї епохи в бренді, тому я дійсно старався, щоби дівчатка виглядали шикарно", – сказав він. Кобальтові пальта і об'ємні пухнасті светри, непомітна клітка і непомітні стьобані деталі, широкі штани і лаконічні жилети з тонкої сірої вовни – дівчата на подіумі, як і хотів Ву, мали невимушений і шикарний вигляд.
Що стосується майбутнього Джейсона Ву, він збирається зосередитися на своєму власному бренді на повну силу. "Я багато чому навчився, працюючи на міжнародну компанію, – сказав дизайнер, – свою марку я заснував, коли мені було 24 роки. Тепер мені 35, і я збираюся використовувати ці знання для наступного етапу моєї кар'єри".
Весь показ можна побачити тут.
Натхнення при роботі над новою колекцією Габріела Герст черпала у фотографіях жінок-каменярів 19-го століття і дівчат, які працюють на фабриках під час Першої і Другої світових воєн. Однак, при всій своїй любові до уніформи, дизайнер не скидає з рахунків і пристрасть до спортивного одягу. Тож Клепальниця Розі і вікторіанські вугільниці були не єдиними орієнтирами для Герст для сезону осінь-зима 2018/19. Вишивка з рідного Уругваю, а також принти з газети Washington Times-Herald (свекруха дизайнера є колумністом видання) стали додатковими "сімейними" кодами.
Увесь показ можна побачити тут.
Креативний директор Coach Стюарт Веверс вирішив продемонструвати нову колекцію так, немов вивіз усіх глядачів у похмурий ліс. Приглушене світло, осіннє листя і розкидані телевізори стали відмінним фоном для страшного сну в дусі "Відьми з Блер". Сама колекція була, звісно ж, відповідною до оформлення – готична, з легкими етнічними американськими акцентами, а моделі більше були схожі на шикарно одягнених привидів.
Весь показ можна побачити тут.
Читайте також: