Тиждень моди в Мілані: No. 21, Alberta Ferretti і Fausto Puglisi
Міланський тиждень почався з яскравого шоу модного Будинку Gucci, перевершити Мікеле Алессандро за кількістю представлених образів, блиску і складно закручених цитат зможуть хіба що Prada і Dolce & Gabbana. Але не тільки цією трійцею славиться італійська мода, на Апеннінському півострові є багато брендів, за розвитком яких спостерігати не менш цікаво.
Vogue.ua вибрав три найновіші колекції, працюючи над якими дизайнери шукали себе.

Мерехтіння леліток, тремтіння ніжного пір'я, стримані пісочні та пудрові відтінки стали улюбленими ключовими моментами цієї колекції для дизайнера, котрий їх створив. Після всіх перипетій з правами на бренд під власним іменем, які переслідували Алессандро Дель Аква ще з 2009 року, він вирішив відновити коди Будинку в No. 21. І звернувся до своїх ранніх робіт, а саме до колекції весна-літо 1997. "Це була моя улюблена колекція. І вона була дуже і дуже успішна", – поділився дизайнер. Це не можна назвати копіюванням, та джерело натхнення тимчасом більш ніж помітне.

Весь показ можна подивитися тут.

"Я не хочу надто багато, – сказала Альберта Ферретті за кулісами, – зараз найважливіший момент, щоб озирнутися на минуле і подумати про те, чого я хочу нині". Вся колекція по суті і вилилася в переосмислення себе і власних творінь. Шифонові сукні з сандалями, светри грубої в'язки, пір'я, вишивка і м'які тони – нічого революційного, але від Ферретті ніколи і не чекали проривів, тільки спокійну класику й елегантність.

Весь показ можна подивитися тут.

Прихильницями Фаусто Пуглісі являються Анна Делло Руссо, Мадонна, Дженніфер Лопес і Бейонсе Ноулз, і дизайнер відповідав їм взаємністю, створюючи яскраве вбрання з тропічними й психоделічними принтами. Для роботи над новою колекцій Пуглісі вирішив не експериментувати з колірною гамою, зробивши ставку на класичне поєднання чорного й білого, присмачивши це гарною порцією мережива. До речі, головним об'єктом натхнення дизайнер за лаштунками назвав Керолін Бессетт Кеннеді, а стиль американської улюблениці 90-х років минулого століття був дуже далекий від того, як зараз виглядають діви на зразок Лопес і Бейонсе.

Весь показ можна подивитися тут.
Читайте також: