Молода: український бренд FROLOV представив нову колекцію в Лондоні
Український бренд FROLOV представив нову колекцію MOLODA під час першого сольного шоу на Тижні моди в Лондоні. Показ відбувся в Bulgari Hotel London, а сама колекція натхнена відчуттями молодості, свободи та розквіту.
У цьому сезоні FROLOV використав концепцію силуетів, схожих на скульптури, що прикрашені трояндами. Ці елементи були натхнені творчістю української художниці Жанни Кадирової. Крім того, у колекції є чорні та білі шовкові сукні-халати зі знаковими серцями FROLOV. Впізнаване серце FROLOV у цій колекції підсилює любов Івана до його рідного Києва, де, попри можливість загубитися в почуттях страху, місто живе і розцвітає. Додатковий омаж столиці України також вгадується в золотих мереживних каштанах.
Ручне дзеркало у формі серця використовується FROLOV як елемент сили в кутюрній колекції. У новому релізі вони виготовлені за допомогою традиційного методу з поліруванням, що підсилює їхню міцність. Так дзеркальце у формі серця стало аксесуаром, який ніколи не розіб’ється. До MOLODA також увійшли бестселери FROLOV: корсети й корсетні сукні, прикрашені кристалами Swarovski, які бренд спеціально розробив з майстрами кристалів. Цього року бренд святкує 10-річчя — і нова колекція стала своєрідним підсумком роботи.
Роботу над колекцією, а також показ, супроводжували пісні української музики 70-х років: "Червона троянда" і "Каштани падають" Юлії Пашковської; "Моя любов" Ліни Прохорової; "У долині туман" Миколи Кондратюка. Вони всі передають дух колекції: молодість, грайливість, натхнення і свободу.
Показ відбувся завдяки підтримці Програми USAID "Конкурентоспроможна економіка України" та в рамках Ініціативи "Support Ukrainian Fashion" від Ukrainian Fashion Week.