КУПИТИ КВИТКИ

Міфи Стародавнього Єгипту: показ Chanel Métiers d'Art в Метрополітен Музеї

Карл Лагерфельд продовжує дивувати шанувальників Chanel новими величними шоу, які неможливо назвати просто показом одягу. Цього року він вже встиг спорудити в паризькому Гран-Пале спершу величезний лайнер в манері "Титаніка", а потім відтворити справжній морський берег з піском і хвилями. Під завісу 2018-го Карл вирушив у Нью-Йорк, а місцем для показу нової колекції Chanel Métiers d'Art вибрав Метрополітен Музей.

Показ Chanel Métiers d'Art в Метрополітен Музеї

Нову колекцію Лагерфельд присвятив Стародавньому Єгипту, а декораціями для неї вибрав розкішний Храм Дендура, побудований в Х столітті до нашої ери, що зараз розміщений в Нью-Йорку. Одяг на шоу не поступався перед обстановкою, чим вкотре продемонстрував всю майстерність артизанальних команд, яких підтримує Chanel в рамках проекту Métiers d'Art.

Реклама.

Ключовим в колекції став золотий колір – символ влади і багатства для правителів Стародавнього Єгипту. Лагерфельд використав як чистий його відтінок, так і грав з півтонами. Наприклад, відкрили шоу об'ємні твідові жакети в стилі 1980-х, наче покриті золотим напиленням і потім зістарені. Карл назвав їх Luxe Or і ця гра слів, яка апелює до єгипетського міста Луксор, найкраще передає ідею шоу. Потім на подіумі з'явилися золоті аксесуари: капелюхи, сумки і ботфорти, – від блиску яких сльозилися очі.

До середини показу в золоті вже було все. Наприклад, Фаррелл Вільямс, давній друг модного Дому, вийшов на подіум у золотих брюках і светрі з люрексовою ниткою, а за ним одна за однією на подіумі почали з'являтися давньоєгипетські богині, де золото вже ефектно контрастувало з білим.

Стилістично Лагерфельду вдалося знайти баланс між кодами Chanel і елементами давньоєгипетського костюма. Так, крій коротких твідових спідниць нагадував пов'язки "Шенді", білі хвилясті сукні до підлоги відсилали до образу Клеопатри і її підлеглих, а складні фактури, що прикрасили сукні у фіналі шоу, нагадували про жуків-скарабеїв своїм блиском і кольоровою гамою. Майстрам Chanel навіть вдалося повторити лускову фактуру, в тому числі алігаторів і пітонів. Цього ефекту їм вдалося досягти за допомогою використання техніки trompe l'oeil, перетворивши штамповану шкіру на витвір мистецтва, адже тепер зі шкірою екзотичних тварин модний Будинок не працює.

У цей вечір Нью-Йорк був біля ніг Карла Лагерфельда – людини, чиє ім'я вже стало не менш легендарним, ніж тих богів, про яких він сьогодні згадав.

Переглянути всю колекцію Chanel Pre-Fall 2019.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.