Зелене місто: рекламна кампанія Michael Kors Collection весна-літо 2021
У жовтні 2020 американський бренд Michael Kors Collection презентував нову колекцію весна-літо 2021, а тепер марка запустила рекламну кампанію. Задум знімання ґрунтується на тому, що невеликий зелений куточок у центрі мегаполіса може повністю змінити бачення, вивести з ритму метушні, подарувати кілька миттєвостей тиші й дати змогу поринути в роздуми. Рекламні знімки підготував голландський дует фотографів Інез ван Ламсвеерде і Вінуд Матадін у нью-йоркському реставраційному проєкті Bronx Community Garden з участю моделей Хандри Мартінез і Ребекки Лонгендайк.

"Важливість невеликих зелених просторів і діяльності реставраційного проєкту, що опікується появою парків у всіх п’яти районах Нью-Йорка, стала набагато очевиднішою під час пандемії. Хоч де ми живемо, усі ми прагнемо до природи. Ми втішаємося, як усе оживає з настанням весни. Кампанія фокусується на зіставленні міського ландшафту з природою", — коментує дизайнер Майкл Корс.

Ідея колекції втілена через чуттєві силуети, які поєднуються з натуральними текстурами — від розкішного трикотажу й аксесуарів ручної роботи до штучних черепахових леліток, що підкреслюють акцент сезону на майстерності, якості та інвестиціях у власний гардероб. "Це одна з найпродуманіших колекцій, які я коли-небудь створював. Хочу, щоб речі додавали впевненості вашому образу. У наш час універсальність і довговічність є ключовими чинниками для вибору одягу й аксесуарів, доречних як у невимушеній атмосфері міста, так і на дачі чи пляжі", — зауважує дизайнер Майкл Корс. Нова рекламна кампанія Michael Kors Collection весна-літо 2021 стартує в лютому 2021 у всьому світі.
