Зайвим не буде: Vetements осінь-зима 2018/2019
Демна Гвасалія продовжує ностальгувати по 1990-му і в новій колекції для Vetements дизайнер згадала про блошині ринки, для яких ті роки стали справжнім золотим часом – люди виносили з дому все, що можна було продати. Саме шоу пройшло на паризькому блошиному ринку Paul Bert Serpette, а моделі в багатошарових, ніби наспіх зібраних образах, виглядали абсолютно органічно в цьому антуражі.
Показав Гвасалія в цей вечір майже 60 образів, але одягу вистачило б у Vetements і на всі 100 – практично на кожному манекенщику було вдягнуто декілька сорочок, під джинсовками можна було розгледіти теплі худі, під якими знову ховалися сорочки, а завершувалося це нашарування, наприклад, шарфом і бейсболкою. Дівчата на подіумі були одягнені не менше еклектично – як ніби-то все, що зберігалося на горищі старої дачі було зібрано тут і зараз. Сам дизайнер розповідає, що під час роботи надихався людьми, які дійсно так одягаються, які не замислюються як вони виглядають, але виходить у них все чесно і щиро. "Блошиний ринок – це місце, де все починається. Сьогодні, коли весь світ наповнений підробками і всі копіюють один одного, саме в таких місцях можна знайти справжній скарб", – підсумував він. Здається, на київський секон-хенд "Лісовий" юні фанати Гвасалія вже вирушили.
Читайте також:
Перша чоловіча колекція Джона Гальяно для Maison Margiela
Тиждень чоловічої моди в Парижі: Dries Van Noten, Jil Sander і Rick Owens