Краса в розмаїтті: як Victoria's Secret стають інклюзивними
Білизняний гігант Victoria's Secret всіма силами намагається продемонструвати свою інклюзивність і прагнення відповідати актуальному порядку денному. Тому стати обличчями нової колекції компанія запросила дівчат з різними типажами і фігурами. Вперше бренд співпрацює з plus-size моделлю Алі Тейт Катлер, а також моделлю-трансгендером Май Симон Ліфшиц, які склали компанію темношкірій манекенниці Олівії Санг і азіатці Лаурі Рахман-Кідд.

Такий вибір тепло сприйняли шанувальники бренду, які останні пів року активно критикували Victoria's Secret за популяризацію "нереальних" стандартів краси. Не стримували своїх емоцій і нові героїні. Наприклад, Алі Тейт Катлер зізналася, що раніше ніколи не любила своє тіло, але тепер нарешті прийняла його: "У дитинстві я не хотіла, щоб люди навіть дивилися на мене, бо почувалася гладкою. Тільки прийшовши в модельний бізнес, я зрозуміла, що розмір не має значення. Тому я закликаю кожну дівчину просто полюбити себе".


Також свою участь у рекламній кампанії Victoria's Secret прокоментувала і 24-річна датчанка Май Симон Ліфшиц, що нагадала всім, що у кожного своя особиста боротьба – з тілом, кольором шкіри, гендером або мисленням, але важливо залишатися собою.


Всі ці дівчата представляють колекцію, яку Victoria's Secret створили разом з британським білизняним брендом Bluebella. Вона стала частиною глобальної бодіпозитивної акції #LoveYourselfCampaign.

Нагадаємо, що проблеми у бренду Victoria's Secret почалися наприкінці 2018 року, після слів їхнього маркетинг-директора Еда Разека, що компанія принципово не співпрацює з моделями-трансгендерами і великими дівчатами, бо це суперечить критеріям вибору "ангелів". Такі заяви навіть призвели до акцій протесту, а керівництво почало екстрено вживати заходів. Першим кроком стала співпраця з трансгендером Валентиною Сампайо – ця новина мала ефект бомби, що розірвалася, а докладніше про неї можна прочитати тут.