КУПИТИ КВИТКИ

Хто така Валентина Сампайо – модель-трансгендер, яка стала обличчям Victoria's Secret

Білизняний гігант Victoria's Secret, якому нещодавно довелося виправдовуватись через звинувачення в бодішеймінгу і пропагуванні однобічних ідеалів краси, продемонстрував свою готовність до змін. Вперше за всю свою історію марка запросила стати обличчям нової рекламної кампанії модель-трансгендерку – бразилійку Валентину Сампайо. Vogue.ua розповідає історію цієї цілеспрямованої і дуже сміливої дівчини.

Валентина Сампайо за лаштунками зйомок Victoria's Secret Pink

У модній індустрії 22-річна Валентина Сампайо відома давно. Два роки тому про неї заговорили після зйомок для французького Vogue. Тоді головна редакторка видання Еммануель Альт розповіла: "Ця обкладинка присвячена правам людини і ми хочемо, аби вона стала нагадуванням про те, що нам ще дуже багато слід зробити разом і досягти прогресу в багатьох справах". Валентина стала першою моделлю-трансгендером на обкладинці Vogue. Після цього вона знімалася для Vogue Brazil і Vogue Germany.

Реклама.
Валентина Сампайо, Vogue Paris, березень 2017

Сама Сампайо ніколи не приховувала того, що народилася чоловіком. Своє дитинство в деяких інтерв'ю вона називає абсолютно щасливим, але при цьому вже тоді їй доводилося боротися зі стереотипами, які в маленькому містечку в католицькій Бразилії були особливо сильними. "Я завжди почувалася дівчинкою, уявляла свій світ легким, наповненим квітами і рожевим кольором", – розповіла вона журналістам мексиканського Elle, для якого знялася два місяці тому. У 10 років Сампайо вже просила називати себе Валентиною, а перші бажання стати жінкою з'явилися у неї в вісім років.

Фото: @valentts

Згодом Сампайо захотіла стати моделлю, проте в рідному прибережному Аквіразі роботи такого плану для неї не було. Дівчинка почала їздити в сусіднє велике місто Форталеза, де вивчала стилістику і познайомилася з місцевими брендами і організаторами заходів.

Валентина Сампайо

Сьогодні її кар'єра стрімко розвивається. У портфоліо Сампайо вже є зйомки для H&M, аромату J'Adore Dior, Opening Ceremony і L'Oreal. Однак не все завжди було гладко. Манекенниця нерідко отримувала відмову через дискримінацію і забобони, особливо на початку кар'єри. 2014 року, наприклад, коли вона ще працювала в Бразилії, один з брендів відмовився співпрацювати та аргументував таке рішення консервативністю власних клієнтів. Модель розповідає, що тоді їй було дуже боляче, але саме ці труднощі змусили її рухатися вперед.

Валентина Сампайо в рекламній кампанії L'Oreal
Валентина Сампайо

Заявити про себе в масштабах країни їй допомогли зйомки в незалежній стрічці, яку показали в межах Тижня моди в Сан-Паулу. Так на неї звернуло увагу місцеве fashion-товариство. Сампайо вже стала одним із символів ЛГБТ-спільноти Бразилії, на яку постійно нападають як словесно, так і фізично. Паралельно з цією неприязню у Бразилії жорсткішає політична ситуація, а кілька років тому Міністерство освіти цієї країни навіть заборонило згадувати поняття "гендерна ідентичність" і "сексуальна орієнтація" в шкільній національній програмі.

Валентина Сампайо

"Індустрія моди – це спосіб для нас бути почутими і побаченими, – розповідає модель. – Саме тут питання різноманітності і самоідентифікації можна порушувати на найвищому рівні. Я сподіваюся, що мій приклад надихне й інших людей-трансгендерів перестати ховатися і приховувати своє я".

Валентина Сампайо за лаштунками зйомок Victoria's Secret Pink

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.