До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Як Тьєррі Мюглер створив образ сильної жінки

До квітня наступного року в Парижі можна ознайомитися зі спадщиною Тьєррі Мюглера — одного з найяскравіших дизайнерів другої половини XX століття. 30 вересня тут відкрилася виставка-ретроспектива Thierry Mugler, Couturissime, до якої ввійшли 150 образів, що їх створив дизайнер з 1977 по 2014 роки. Експозиція сфокусована на кутюрній роботі Мюглера, яку публіка сприймала більше як акт мистецтва, адже у своїх шоу він майстерно поєднував минуле з майбутнім. Ми ж вирішили подивитися на дещо прагматичну сторону його творчості й образ сильної жінки, який француз культивував упродовж усієї своєї діяльності. А найкращою ілюстрацією тут стали вінтажні образи Thierry Mugler, які приміряла українська модель Маша Дерев’янко в об’єктиві Roma Lansky.

Бренд Thierry Mugler з’явився на модній паризькій сцені в 1974 році і з першої ж колекції привернув увагу своєю чуттєвістю, еротизмом та обожнюванням жіночого тіла. Поки частина брендів ще перебувала під впливом футуризму 1960-х з їхніми знеособленими силуетами, а інші вже захопилися бохо-стилем сімдесятих, зухвалий і відчайдушний Тьєррі Мюглер почав гру за власними правилами — він не боявся оголювати жіночі груди, туго затягувати талію й водночас оголювати ноги як за допомогою високих розрізів, так і довжини міні. Він нерідко поєднував усі ці елементи, не забуваючи ще про бандажний крій і напівпрозорі тканини.

Реклама

Дизайнер передбачив ідею Power Dressing, яка розквітнула на десять років пізніше, що тільки засвідчує його потужний візіонерський талант. У своїх сезонних колекціях уже тоді він створював образи для сильних і впевнених жінок, які не бояться привертати до себе увагу. Один образ міг бути абсолютно різним на вигляд — строгим або зухвалим, походити на броню або зброю спокушання.

Мюглер ніколи не приховував, що жіноче тіло — головний об’єкт його поклоніння, байдуже, це формальна шкіряна двійка з перфорацією чи складнющий металевий корсет, який приміряла співачка Селін Діон на зніманні обкладинки свого альбому.

Серед його джерел натхнення — античний одяг, що окреслював силует. Також Тьєррі Мюглер любив п’ятдесяті, але якщо вузькі талії й пишні спідниці Крістіана Діора викликали асоціації з дівчиною-квіткою, то мюглерівські силуети більше гармоніювали з естетикою домінатрикс. Одних такі жінки лякають, а іншим розбивають серця назавжди.

Photographer: Roma Lansky, @rl35mm
Production/Style: RL Jewel, @rljewel
Make up and Hair: Lena Yasenkova, Alina Bondarevska, @Lenayasenkova_team
Model: Mariia Derevianko, @blowmodels

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.