Як створювали весільну сукню Ірени Карпи
Українська письменниця Ірена Карпа втретє вийшла заміж, а створення весільної сукні довірила дизайнеру Івану Фролову, автору сценічного образу Джамали на конкурсі "Євробачення" і офіційному дизайнеру Одеського кінофестивалю цього року. Vogue.ua дізнався, як Карпа і Фролов працювали над вінчальним вбранням.

"Коли тільки познайомилася з Іваном, в паризькому шоурумі у нас в Культурному центрі, одна з дівчат-дизайнерів захоплено сказала: "Коли виходитиму заміж, замовлю у тебе сукню". У мене тоді в планах не було заміжжя, але ідея мені сподобалася. Я тоді ще пожартувала, що вийти заміж втретє можна тільки через сукню Івана, – розповідає Ірена Карпа, – і плюс, звичайно, в тому, що діти вже настільки великі, що можуть нести шлейф і не дуже на нього наступати. Ось так пожартуєш, а воно і збудеться".

У Карпи було кілька основних побажань до весільної сукні – вона повинна була бути простою і акуратною, без "ефекту торта", але, при цьому, не пуританською. "Всі ці закриті сукні-футболки, вишивка і образ пристойної духовності мені були не потрібні. Хотілося знайти правильний баланс між сексуальністю і хорошим смаком. А ніхто інший як Іван так тонко не відчуває жіночності".



У Карпи та Фролова була всього одна примірка в Києві і до останнього наречена була впевнена, що її сукня буде з закритою спиною, але в останній момент письменниця і дизайнер вирішили ризикнути, в результаті чого народилось легке вбрання на тонких бретелях. "Фінальна примірка сталася в ніч перед весіллям – сукня сіла ідеально, і хоча за дверима стояв Луї, ми вирішили не показувати образ нареченої до ранку, – згадує Іван Фролов. – На примірці в Києві ми розглядали два варіанти спинки: більш закриту і V-подібну, глибоку, аж до самого куприка. Обидві мали чудовий вигляд на Ірені, і ми ніяк не могли визначитися. У підсумку переміг глибокий виріз, але завдяки тонким шовковим бретелькам ми підкреслили зворушливу історію сукні і красиві лінії спини".

Особливим стало і мереживо на цьому весільному вбранні. "Ми вибрали дуже тонке і ніжне мереживо французької фабрики Solstiss. У мене був купон мого улюбленого дизайну і я зрозумів, що він чекав саме цієї сукні. Його особливий молочний колір з сонячно-жовтими нотками створює ефект вінтажного мережива, витягнутого з бабусиної скрині. На контрасті з класичним молочним матовим шовком склалося дуже правильне загальне відчуття вічності від сукні. А пудрова фата до підлоги зі шлейфом витончено підкреслює силует і гармонує з кольором шкіри. Усередині сукня оброблена кристально білим атласним шовком – я обожнюю поєднання різних відтінків білого. Сподіваюся, це вбрання стане сімейною реліквією родини Карпи-Требюше".
