Як Moncler став одним з найпопулярніших брендів минулого року
Lyst Index, щоквартальний рейтинг наймодніших брендів і продуктів, підсумував останні місяці 2018 року.
У заключному кварталі 2018 року марка Gucci повернула собі перше місце в списку, чим обігнала Off-White і Balenciaga. Сталося це завдяки значному світовому попиту на фірмові аксесуари марки. В період з жовтня до грудня понад шість мільйонів покупців шукали сумки, пояси і взуття Gucci, завдяки чому аксесуари бренду стали наймоднішою продукцією, статус якої вони утримують протягом майже двох років.
Але якщо вже всі звикли бачити Gucci, Balenciaga і Versace завсідниками списку найпопулярніших брендів, то різкий стрибок Moncler став приємною несподіванкою. Італійська марка верхнього одягу класу люкс за квартал піднялася на 12 позицій. Тепер вона займає четверте місце з фірмовим пуховиком у списку найгарячіших покупок як для жінок, так і для чоловіків. Під керівництвом Ремо Руффіні бренд урізноманітнив свої лінії колекцією Genius – спільним проектом з 8 різними дизайнерами.
Ініціатива, в якій беруть участь одні з найбільш затребуваних дизайнерів, є причиною значного зростання популярності бренду. Головну роль у популяризації люксових пуховиків зіграв Езра Міллер, коли у межах прем'єри фільму "Фантастичні звірі: Злочини Ґріндевальда" з'явився на червоній доріжці в довгому чорному лакованому пуховику з колекції П'єрпаоло Піччолі. Цей епічний вихід збільшив кількість згадок Moncler у соціальних мережах на 54% за 24 години. Тим часом продажі класичних пуховиків також продовжують рости по всьому світу, а впізнавана куртка Maya є найбільш затребуваною чоловічою моделлю.