Китайський Новий рік: як модні бренди підготувалися до свята
Цього року китайський Новий рік припав на 5 лютого, а його символом стала свиня, яка уособлює вдачу, успіх, багатство і процвітання у східній культурі. Саме тому багато брендів присвятили цій темі свої нові капсульні колекції. Алессандро Мікеле створив колекцію на основі культового мультфільму "Троє поросят", Наташа Рамсей-Леві, креативний директор Chloe, у співпраці з індійською художницею представила ексклюзивні принти, а Longchamp зробили ставку на рожеві сумки у формі п'ятачка. Vogue.ua вибрав найцікавіші тематичні колекції, з якими модні бренди ще раз роблять реверанс у сторону одного з найперспективніших ринків – китайського.
Італійський бренд Gucci представив капсульну колекцію, що апелює до казки про трьох поросят і однойменного мультфільму студії Disney 30-х років минулого століття. У центрі уваги – кумедна свинка, що тепер красується на футболках, світшотах, рюкзаках, сумках і кросівках бренду.
Американський бренд Michael Kors, натхненний темою мандрівок, представив відеокампейн у техніці stop-motion, присвячений китайському Новому року. Новий проект переносить глядача відразу в Париж, Нью-Йорк і Шанхай. У центрі уваги – сумки Mott і Whitney, а також рюкзак Rhea; вони з'явилися в традиційних святкових відтінках червоного, чорного і білого кольорів, рясно прикрашені золотою фурнітурою.
Для спеціальної капсульної колекції, присвяченої китайському Новому року, Louis Vuitton випустили лімітовану серію сумок і аксесуарів у вигляді шовкових шарфів і бандо, брелків, намист і браслетів, прикрашених символом року – свинею. Так, сумки New Wave Love Lock Chain, а також гаманець Epi Love Lock Zippy з'явилися в червоному, чорному, рожевому і білому кольорах, в той час, як на шовкових виробах розмістили ілюстрації 12 знаків зодіаку за китайським календарем, посипані символікою модного Дому.
Для роботи над капсульною новорічною колекцією французький бренд Chloé запросив художницю Ритику Мерчант, яка створила ексклюзивні розписи на сумках, кросівках, футболках і світшотах бренду. Капсульна колекція відсилає до принтів з весняно-літньої колекції дизайнера Наташі Рамсей-Леві для Chloé, але цього разу серед численних лоз і квітів з'явилися зображення свиней.
Початком під час створення нової капсули англійського бренду Mulberry стала китайська народна легенда про свиню-знак зодіаку. Святкова колекція зроблена в обмеженому тиражі і складається з двох бестселерів бренду – сумок Amberley і Mini Seaton. Обидві моделі виконані із ефектом крокодилячої шкіри в чорному і червоному кольорах. У колекції також є хустинки, ексклюзивний принт для яких розробив художник Лі Руї. Натхненням для нього послугували традиційні китайські пейзажі.
В основі святкового кампейну Burberry, присвяченого китайському Новому року, – ідея про возз'єднання сімей під час зимових свят, виражена у вигляді різдвяної листівки бренду. У соціальних мережах, до речі, ці кадри викликали бурхливе обговорення – багато користувачів вважали світлини занадто сумними і абсолютно несвятковими.
Напередодні китайського Нового року французький бренд Longchamp в колаборації з одним з найбільших китайських дизайнерів Тао Лянь, більш відомим як Mr. Bags, запустили капсульну колекцію сумок. Головними їх елементами стали кумедні й веселі зображення свиней на знакових моделях сумок із серії Le Pliage Cuir. Крім того, капсула поповнилася новими святковими моделями сумок у вигляді свинячих п'ятачків і прозорих пластикових моделей з внутрішнім гаманцем.
Американський бренд порадував своїх шанувальників у новому році широким асортиментом виробів зі шкіри та одягом, присвяченим китайському святу. Так, в капсульну колекцію увійшли сумки, футболки, світшоти і шовкові хустинки із зображенням головного винуватця зібрання – свині. Всі новинки виконані в червоному кольорі з елементами американського ретро-шику.
Італійський бренд одягу Moncler теж вирішив дотримуватися традицій і представив святкову капсулу. Так, фірмові куртки бренду набули новорічних відтінків: полум'яно-червоного і чорнильного. Для жінок бренд пропонує дуту куртку з червоного оксамиту Cercette і червоний в'язаний бомбер – обидва вироби прикрашені дорогоцінними каменями. У той час для чоловіків бренд зробив ставку на базову чорну футболку Maglia і атласний бомбер Duque з емблемами у вигляді морди свині.