До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Китайський Новий рік: як модні бренди підготувалися до свята

Цього року китайський Новий рік припав на 5 лютого, а його символом стала свиня, яка уособлює вдачу, успіх, багатство і процвітання у східній культурі. Саме тому багато брендів присвятили цій темі свої нові капсульні колекції. Алессандро Мікеле створив колекцію на основі культового мультфільму "Троє поросят", Наташа Рамсей-Леві, креативний директор Chloe, у співпраці з індійською художницею представила ексклюзивні принти, а Longchamp зробили ставку на рожеві сумки у формі п'ятачка. Vogue.ua вибрав найцікавіші тематичні колекції, з якими модні бренди ще раз роблять реверанс у сторону одного з найперспективніших ринків – китайського.

Mulberry
Gucci

Італійський бренд Gucci представив капсульну колекцію, що апелює до казки про трьох поросят і однойменного мультфільму студії Disney 30-х років минулого століття. У центрі уваги – кумедна свинка, що тепер красується на футболках, світшотах, рюкзаках, сумках і кросівках бренду.

Реклама

<b>gucci lunar</b>

Michael Kors

Американський бренд Michael Kors, натхненний темою мандрівок, представив відеокампейн у техніці stop-motion, присвячений китайському Новому року. Новий проект переносить глядача відразу в Париж, Нью-Йорк і Шанхай. У центрі уваги – сумки Mott і Whitney, а також рюкзак Rhea; вони з'явилися в традиційних святкових відтінках червоного, чорного і білого кольорів, рясно прикрашені золотою фурнітурою.

<b>mk1</b>

Louis Vuitton

Для спеціальної капсульної колекції, присвяченої китайському Новому року, Louis Vuitton випустили лімітовану серію сумок і аксесуарів у вигляді шовкових шарфів і бандо, брелків, намист і браслетів, прикрашених символом року – свинею. Так, сумки New Wave Love Lock Chain, а також гаманець Epi Love Lock Zippy з'явилися в червоному, чорному, рожевому і білому кольорах, в той час, як на шовкових виробах розмістили ілюстрації 12 знаків зодіаку за китайським календарем, посипані символікою модного Дому.

<b>lv lunar</b>

Chloé

Для роботи над капсульною новорічною колекцією французький бренд Chloé запросив художницю Ритику Мерчант, яка створила ексклюзивні розписи на сумках, кросівках, футболках і світшотах бренду. Капсульна колекція відсилає до принтів з весняно-літньої колекції дизайнера Наташі Рамсей-Леві для Chloé, але цього разу серед численних лоз і квітів з'явилися зображення свиней.

<b>Chloé lunar</b>

Mulberry

Початком під час створення нової капсули англійського бренду Mulberry стала китайська народна легенда про свиню-знак зодіаку. Святкова колекція зроблена в обмеженому тиражі і складається з двох бестселерів бренду – сумок Amberley і Mini Seaton. Обидві моделі виконані із ефектом крокодилячої шкіри в чорному і червоному кольорах. У колекції також є хустинки, ексклюзивний принт для яких розробив художник Лі Руї. Натхненням для нього послугували традиційні китайські пейзажі.

<b>mulberry lunar</b>

Burberry

В основі святкового кампейну Burberry, присвяченого китайському Новому року, – ідея про возз'єднання сімей під час зимових свят, виражена у вигляді різдвяної листівки бренду. У соціальних мережах, до речі, ці кадри викликали бурхливе обговорення – багато користувачів вважали світлини занадто сумними і абсолютно несвятковими.

<b>Burberry lunar1</b>

Longchamp

Напередодні китайського Нового року французький бренд Longchamp в колаборації з одним з найбільших китайських дизайнерів Тао Лянь, більш відомим як Mr. Bags, запустили капсульну колекцію сумок. Головними їх елементами стали кумедні й веселі зображення свиней на знакових моделях сумок із серії Le Pliage Cuir. Крім того, капсула поповнилася новими святковими моделями сумок у вигляді свинячих п'ятачків і прозорих пластикових моделей з внутрішнім гаманцем.

<b>longchamp</b>

Coach

Американський бренд порадував своїх шанувальників у новому році широким асортиментом виробів зі шкіри та одягом, присвяченим китайському святу. Так, в капсульну колекцію увійшли сумки, футболки, світшоти і шовкові хустинки із зображенням головного винуватця зібрання – свині. Всі новинки виконані в червоному кольорі з елементами американського ретро-шику.

<b>coach</b>
Moncler

Італійський бренд одягу Moncler теж вирішив дотримуватися традицій і представив святкову капсулу. Так, фірмові куртки бренду набули новорічних відтінків: полум'яно-червоного і чорнильного. Для жінок бренд пропонує дуту куртку з червоного оксамиту Cercette і червоний в'язаний бомбер – обидва вироби прикрашені дорогоцінними каменями. У той час для чоловіків бренд зробив ставку на базову чорну футболку Maglia і атласний бомбер Duque з емблемами у вигляді морди свині.

<b>moncler</b>

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.