Як бренди привертають увагу до проблем здоров’я грудей
Жовтень — традиційний місяць профілактики й боротьби з раком молочної залози. Щороку дедалі більша кількість брендів у всьому світі долучається до висвітлення цієї проблеми як за допомогою створення візуального контенту, підвищуючи обізнаність своїх клієнток, так і фінансово. Багато з них саме в жовтні випускають тематичні капсульні колекції, кошти від продажу яких спрямують до благодійних фондів, що опікуються цією проблематикою.

Ріанна не боїться порушувати складні й неоднозначні теми разом зі своїм брендом Fenty. Свого часу вона представила тональну основу з приблизно 40 відтінків і в такий спосіб привернула увагу до проблеми різноманітності в б’юті-індустрії. Кілька днів тому вона зробила ще гучнішу заяву — у рекламній кампанії своєї білизняної лінійки Savage x Fenty артистка зняла дівчат, які перемогли рак грудей агресивної форми. Їх звати Еріка, Нікіа і Каятаніта — і вони не побоялися не тільки розповісти про проблему, а й показати свої тіла, на яких залишилися сліди цієї боротьби. Бренд також заявив, що перекаже 250 000 доларів від продажу цієї капсульної колекції до благодійного фонду Клари Лайонел.

Уже п’ять років українська марка Sleeper підтримує світову ініціативу підвищення поінформованості про рак молочної залози. Цього року бренд представив кампанію, яка розвінчує найпоширеніші міфи, пов’язані із цією хворобою. Також 20% коштів від продажу всіх речей рожевого кольору марка зобов’язується переказати до українського благодійного фонду допомоги онкохворим жінкам "Квітна".
Не залишився осторонь цієї проблеми й французький бренд Balenciaga, який наприкінці вересня представив капсульну колекцію We Are Pink. До неї ввійшли різноманітні худі, лонгсліви й футболки, прикрашені рожевою стрічкою — символом організацій і приватних осіб, що підтримують програму боротьби проти раку молочної залози. У Balenciaga заявили, що 10% від прибутку з продажу колекції передадуть на розвиток дослідницької програми при інституті Кюрі. Її головна мета — вдосконалення методик ранньої діагностики захворювання.

Український бренд Fox Lingerie в жовтні також обговорює тему здоров’я грудей, але фокусується здебільшого на взаєминах дівчат зі своїм тілом і прийнятті себе. У новому спецпроєкті марки три героїні розповідають про свій досвід мамопластики, у житті яких вона трапилася за медичними або естетичним показаннями. Наприклад, одна з героїнь зважилася на операцію після видалення фіброаденоми, друга стикнулася з ускладненнями після збільшення грудей і низкою операцій, після чого повернулася до своїх початкових параметрів, а третя змогла знову полюбити себе, коли груди втратили форму після народження кількох дітей. "Цими історіями ми хотіли показати, що головне — це не розмір, а прийняття себе та уважне ставлення до власного здоров’я, — розповідають у Fox Lingerie. — Ми закликаємо дівчат регулярно відвідувати мамолога й прислухатися до свого організму".

З нагоди місяця підвищення поінформованості про проблеми раку молочних залоз бренд Cult Gaia перевидав свої культові сумки ніжно-рожевого кольору. Весь прибуток з продажу цих моделей передадуть до Women's Cancer Research Fund.

Один з найбільших іспанських fashion-ритейлерів об’єднався з організацією FERO foundation і випустив колекцію футболок c наснажливими написами й посланнями. До колекції ввійшли не лише жіночі футболки, а й чоловічі. До речі, співпраця MANGO із цим дослідницьким фондом почалося ще у 2008-му році за ініціативи Пенелопи й Моніки Крус, які розробляли тоді для марки капсульні колекції.
