Підсумки 2018: найбільш етичні бренди
Головні захисники тварин на планеті, організація PETA, назвала свій список переможців Fashion Awards 2018. Головний етичний приз цього року отримав Asos, який ще влітку заявив про те, що з 2019 року припиняє продаж матеріалів тваринного походження: кашеміру, шовку, пуху і пір'я. Нове правило торкнеться як власної продукції, так і всіх брендів, представлених на Asos. "Найбільш прогресивною модною подією" 2018 року став Тиждень моди в Гельсінкі. Представлені в його межах бренди повністю відмовилися від використання натурального хутра.
У номінацію Biggest Luxury Moment потрапили люксові титани, які відмовилися від використання натурального хутра у своїх колекціях: Gucci, Coach, Burberry, Diane von Furstenberg і Michael Kors. Премію Biggest High-Street Fashion Moment отримали демократичні бренди, які відмовилися від використання мохеру: Gap, Marks & Spencer, Mango, H&M, Topshop і Zara.