КУПИТИ КВИТКИ

Ірина Шейк у новому кампейні Burberry

Бренди поступово виходять з карантину й представляють нові рекламні кампанії. Так, перші образи прийдешньої осені запропонував британський лейбл Burberry, міжсезонну колекцію якого представляє Ірина Шейк, близька подруга креативного директора марки Ріккардо Тіші.

У цій колекції архівні моделі отримують нове прочитання через призму свободи й динамічності. Також Тіші розширює базову палітру Burberry — до традиційних відтінків, як-от бежевий, коричневий і чорний, він додає рожевий. "Мене завжди тягнуло до поняття дуальності й погляду на речі з двох сторін. Ця кампанія досліджує цю ідею дзеркала, тему, яку я встановив як код Дому в новій історії Burberry", — розповідає дизайнер.

Ірина Шейк у рекламній кампанії Burberry Pre-Fall 2020
Ірина Шейк у рекламній кампанії Burberry Pre-Fall 2020

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.