КУПИТИ КВИТКИ

Як італійці одягають своїх дітей

Київ відвідала Алессандра Кьявеллі, креативний директор і CEO італійського бренду дитячого одягу Il Gufo. Компанія вже багато десятків років працює за кращими італійськими стандартами: прави работает по лучшим итальянским стандартам: правильне співвідношення ціни і якості; традиції і сімейні цінності там на першому місці; Il Gufo – бренд, яким керує велика італійська сім'я, який продається в 30 країнах світу. Vogue UA поспілкувався з Алессандрою і дізнався, в чому секрет стилю італійців, як потрібно одягати дітей і куди рухається дитяча мода.

- Алессандро, ваша мама – дизайнер одягу. Можна тільки здогуватися, наскільки тісно ваше дитинство було пов'язане з модою. Яким було ваше улюблене вбрання в той час?

Реклама.

- Так, я прекрасно пам'ятаю темно-синій вовняний светр, який я носила в дитинстві. Інші діти тоді одягалися в джинсові куртки або в одяг занадто яскравого кольору. Ще моїми повсякденними нарядами в той час були: спідниці-тартани й інші речі "англійського" стилю. Я вдячна мамі за те, що вона все життя передає мені почуття граційності та краси, вміння поєднувати кольори і одягати речі доречно, робити вибір на користь якості, а не брендів і завжди носити речі з натуральних тканин.

- У вас з мамою були "mommy-and-me" луки? І коли ви подорослішали й почали самі вирішвати, що вдягти?
- Іноді ми з мамою ходили в одязі з однаковим орнаментом, але різного кольору. Я дуже рідко могла самостійно вибирати, що вдягти, коли була маленькою. Напевно, мені було 14, коли я почала виражати свої вподобання гучніше.

- Які тканини найліпше підходять для одягу немовлят?

- Натуральні тканини: бавовна, льон та шерсть. Також важливі такі елементи, як здорові волокна, що трансформуються і водоомиваються.

- Як ви вважаєте, які подарунки потрібно дарувати дітям, коли їм виповнюється 12 місяців, шість та чотирнадцять років?


- На перший день народження краще подарувати зручний шерстяний набір, на шість – модний шерстяний набір, а на чотирнадцять – прохододну модну тостовку.

- Як прожите в Італії дитинство вплинуло на ваше сприйняття стилю?

- Не надто сильно. Якби Італія не передбачала деяку "повсякденну церемоніальність", ми повинні були вигадати це самі. Але, на щастя, наші колекції завжди мали важливу деталь, яка є фундаментальною для італійців – співвідношення ціни та якості. Il Gufo розвивається на ринку, який завжди гарантує якість. Так в Італії було завжди.

- Якби ви вирушали у подорож на море, чи в гори з п'ятирічною дитиною, що би ви взяли?

- Якщо мені потрібно вибрати тільки одну річ... Це, без сумніву, мериносовий светр. Майже вся колекція трикотажу Il Gufo, більше 60 моделей, виготовлена з мериносової вовни. Натуральна пряжа, особливо підходить дітям. У неї висока повітропроникність, вона підтримує природну температуру тіла та підходить навіть для найчутливішої шкіри. І шерсть легко прати!

- Які сильні сторони бренду il Gufo?
- Коли я приєдналася до компанії, однією з моїх перших місій було знайти найкращий спосіб донесення нашої головної концепції."Діти, вбрані як діти" – справжній маніфест бренду Il Gufo, і ми застосовуємо його до всього, що робимо. Від визначення сезонних квітів до інтер'єру бутиків. Дизайн, комфорт та чудова якість – це сильні сторони колекцій бренду. Також ми переосмислюємо тенденції моди для дорослих та адаптуємо їх для дітей, забезпечуємо комфорт, благополуччя та, найголовніше, поважаємо особистість кожної дитини.

- Ви вже були в Києві раніше? Ви привезли сюди якусь конкретну вибірку одягу для нового бутика? Чи вона така ж, як і в бутиках інших країн?

Я прилетіла спеціально на відкриття і це був мій перший раз тут. Красиві європейські будівлі, великі зелені бульвари та, звичайно ж, стиль киян – я була приємно здивована цим. Від цього мені ще більш приємно представити ДНК та цінності нашого бренду українцям. А вибірка одягу для бутика в Києві така ж, як і в усьому світі.

- Що ви думаєте про майбутнє дитячої моди? Чи буде вона більш залежною від тенденцій? Чи, все ж, базуватиметься на комфорті й традиційному пошиві?

- У 1980 році, коли був заснований Il Gufo, ринком керували тільки спеціалісти з моди, й не було масс-маркета й такого надлишку одягу "made in China". Італія була багата виробничими джерелами. Сьогодні конкуренція дуже змінила ринок. І, звичайно, дитяча мода – це відлуння минулорічних світових тенденцій. Тканини, кольори, загальне натхнення, тренди виходять з одних і тих же джерел. Тенденції все-таки впливатимуть.

- Як il Gufo ставиться до експериметальної моди?


- Абсолютно позитивно, коли мова йде про експерименти з новими комбінаціями кольорів, тканин або фігур. При виборі матеріалів і роботі над оздобленням ми вважаємо за краще бути більш обачними.

- Що би ви сьогодні вдягли, якби були 14-річним підлітком?
- Я б одягла білу футболку з круглою горловиною і чорний кашеміровий светр: позачасові речі для всіх, для будь-якого віку і майже на будь-який випадок.

Читайте також:

Модні дітки на Тижні моди в Сеулі

Дитячий час: правила етикету для найменших

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.