КУПИТИ КВИТКИ

Хлоя Севіньї в рекламній кампанії Andreas Kronthaler for Vivienne Westwood

У новій рекламній кампанії лінійки Andreas Kronthaler для сезону весна-літо 2018, взяло участь багато найрізноманітніших персонажів, в числі яких виявилася Хлоя Севіньї, квір-активісти Нью-Йорка і навіть сама Вів'єн Вествуд.

Andreas Kronthaler for Vivienne Westwood

За фотографії відповідав давній друг Вів'єн Вествуд Юрген Теллер, а місцем зйомки стала його фотовиставка у флагманському магазині марки в Нью-Йорку, на якій демонструвалися роботи, зняті за двадцять років співпраці фотографа і дизайнера. Треба сказати, що зовсім недавно Вествуд вирішила передати свою лінію Vivienne Westwood Gold Label чоловікові, тому в назві і трапилися зміни. Інша лінія, Red Label, стала просто Vivienne Westwood і її робить сама Вів'єн.

Реклама.
Andreas Kronthaler for Vivienne Westwood

"Я завжди хотів називатися Максиміліаном або Августом. Довгий час мені не подобалося моє ім'я і звідки я родом. Я хотів приїхати звідкись на кшталт Риму. Сьогодні я розібрався з усім цим. І це я хочу висловити в колекції. Я граю з квітами. Пристрасть, бажання, стать і навіть смуток найкраще виражаються через кольори. З роками я стаю чуттєвішим, я відчуваю", – розповів Андреас про нову колекцію.

Andreas Kronthaler for Vivienne Westwood
Andreas Kronthaler for Vivienne Westwood

Читайте також:

Передогляд нової осінньо-зимової колекції Poustovit

Музейний експонат: Chakshyn осінь-зима 2018/2019

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.