КУПИТИ КВИТКИ

Хіп-хоп від Marc Jacobs: рекламна кампанія осінь-зима 2017/18

Марк Джейкобс не тільки спростував чутки про те, що збирається покинути свій сласний модний Будинок, але й представив нову рекламну кампанію у співпраці з головним редактором журналу Love Кеті Гранд. Девід Г'юз сфотографував Алек Век, Наталі Вестлінг, Кару Тейлор, Кікі Віллемс, Слік Вудс і Ханну Габі Одиеле в образах зухвалих дівчатз району Бронкс зразка 1983 року. Велетенські капелюхи, вельвет, "козине" хутро, золоті ланцюги і перстені, широкі декоративні коміри – словом, "не погрожуй Південному Централу...", тільки по нью-йоркськи. Хіп-хоп стилістику підтримали Гвідо Палау (зачіски) і Дайан Кендал (макіяж).

<b>джейкобс</b>

Реклама.

Читайте також:

Кристаллы – главное украшение наступающей осени​

20 оригінальних пар взуття для веселого весілля

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.