До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Гаррі Стайлс в рекламній кампанії Gucci осінь-зима 2018/19

Нова рекламна кампанія натхненна локальним британським фастфудом fish and chips. Перша подібна хвиля швидкого харчування з'явилася в Лондоні ще 1860 року. Саме в такій автентичній обстановці Алессандро Мікеле представив нове обличчя Gucci – юного британського музиканта Гаррі Стайлса. Крім Гаррі в зйомці брали участь чотири собаки, дві курки і один кіт. Всі актори залишилися задоволеними.

<b>стайлз гуччи</b>

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.